Terug naar overzicht
dan sta je er al goed voor :)ik heb:- trouwjurk- vervoer- en save the date-kaartjes en uitnodigingenen nog heel veel niet-concrete ideeën :)
dan sta je er al goed voor :)
ik heb:
- trouwjurk- vervoer- en save the date-kaartjes en uitnodigingen
en nog heel veel niet-concrete ideeën :)
:) ik twijfel of ik save the date-kaartjes ga geven. Wanneer zouden jullie die geven of versturen?van welke regio zijn jullie?
Hey Ines,in jouw geval zou ik zeker rond de kerstperiode save-the-dates sturen.Je trouwt in de grote vakantie, en in het weekend van Werchter, dus de kans is heel groot dat er een aantal mensen niet zullen kunnen komen als je hen niet op tijd op de hoogte brengt.Wij trouwen dit jaar in de grote vakantie (nog 49 dagen!), en hebben net voor kerstmis onze save the dates gegeven/verstuurd. We hebben daar wel positieve reacties van gekregen van mensen die in januari gingen kijken om hun reis te boeken, en die dus rekening gingen houden met de datum.Succes!
Hela,Wij trouwen 11-06-2016 :-) ook al vanalles geregeld, zelfde als jouw alleen nog geen schoenen. Zijn nu rond aant kijken voor n traiteur, voor uitnodigingen,tafelindeling. Decoratie is ook af voor de ceremonie en de zaal. DJ is in orde. Gemeentehuis is aangevraagd, zodat we zeker de gewenste tijd hebben. :-) :-) Leuk leuk leuk, kijk er al echt naar uit. Voorbereiding is ook al genieten :-)Veel plezier allemaal xxx
Hela,
Wij trouwen 11-06-2016 :-) ook al vanalles geregeld, zelfde als jouw alleen nog geen schoenen. Zijn nu rond aant kijken voor n traiteur, voor uitnodigingen,tafelindeling. Decoratie is ook af voor de ceremonie en de zaal. DJ is in orde. Gemeentehuis is aangevraagd, zodat we zeker de gewenste tijd hebben. :-) :-) Leuk leuk leuk, kijk er al echt naar uit. Voorbereiding is ook al genieten :-)
Veel plezier allemaal xxx
dj is bij ons ook al in ordedie was ik al vergetengebruiken jullie veel decoratie in de feestzaal?Ik weet niet goed wat daarmee te doen?Er staat al een hele grote kandelaar op de tafel dus wil er niet te veel meer bijzetten.Ik geniet ook echt van die voorbereidingen; je begint al wat te zweven
Hallo,Wij trouwen 17-06-'16 en hebben het volgende al:- feestzaal- dj- traiteur- vriendin die de taart + dessertbuffet gaat maken - ringen- visagiste- vervoer (onze eigen wagen ;-) )- fotograaf + buitenlocaties- datum en uur gereserveerd in het gemeentehuisIn september heb ik een afspraak in een winkel voor mijn trouwkleed.Voor de decoratie zijn we volop Nutella aan het eten voor de glaasjes, die gaan we dan zelf versieren en theelichtjes in zetten.Veel plezier allemaal met het plannen!
ik trouw in 2016 en heb ook al hezelfde geboekt als jullie... enkel nog op zoek naar origineel thema en tafeltoewijzing....
Wij trouwen ook in 2016, wij hebben:zaaltraiteursave the date kaartjeskleedO de Vie voor ceremonie gereserveerden dat is het zowat. Dus nog veel werk voor de boeg!
Wij trouwen ook in 2016, wij hebben:
zaal
traiteur
save the date kaartjes
kleed
O de Vie voor ceremonie gereserveerd
en dat is het zowat. Dus nog veel werk voor de boeg!
Hoi Lindy,Wij trouwen ook op 11-06-16 :-) waar trouwen jullie? Ines wij hebben ook nog niet zoveel gedaan alleen hebben we het bijzonderste al geregeld: feestzaal, fotograaf, dj, gemeentehuis,huis van de mens wij doen ook een ceremonie buiten,... :-) in oktober gaan we kijken achter de bruidsjurk want dan is de nieuwe collectie binnen joepie :-) en de rest gaan we eens insperatie opdoen op de trouwbeurzen... En dan zien we wel hoe en wat... Veel plezier nog met het voorbereiden ;-)