Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 jaartje...

2-7-2015 16:08:27
Hallo,

vandaag nog 1 jaar verwijderd van ons huwelijk. Kijk er zo naar uit!
Heb toch al wat zaken geregeld:
- feestzaal
- kasteel voor huwelijksviering
- huis van de mens voor de viering
- iemand die de muziek zal doen tijdens de viering
- trouwjurk
- trouwschoenen
- vervoer
- fotograaf
- videograaf (onder voorbehoud)

Ondertussen heb ik teststoelstrikken besteld en heb ik ook al doosjes gekocht voor een zakdoekje in te steken.

Zijn er mensen die ongeveer in dezelfde periode trouwen.
Wat hebben jullie al geregeld?

Ines
2-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 795

Eline
2-7-2016
 Meld misbruik2-7-2015 21:06:01

dan sta je er al goed voor :)

ik heb:

- trouwjurk
- vervoer
- en save the date-kaartjes en uitnodigingen

en nog heel veel niet-concrete ideeën :)

Ines
2-7-2016
 Meld misbruik2-7-2015 22:08:00

:)
ik twijfel of ik save the date-kaartjes ga geven. Wanneer zouden jullie die geven of versturen?
van welke regio zijn jullie?

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik3-7-2015 7:49:30

Hey Ines,
in jouw geval zou ik zeker rond de kerstperiode save-the-dates sturen.
Je trouwt in de grote vakantie, en in het weekend van Werchter, dus de kans is heel groot dat er een aantal mensen niet zullen kunnen komen als je hen niet op tijd op de hoogte brengt.

Wij trouwen dit jaar in de grote vakantie (nog 49 dagen!), en hebben net voor kerstmis onze save the dates gegeven/verstuurd. We hebben daar wel positieve reacties van gekregen van mensen die in januari gingen kijken om hun reis te boeken, en die dus rekening gingen houden met de datum.

Succes!

Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik3-7-2015 11:32:20

Hela,

Wij trouwen 11-06-2016 :-) ook al vanalles geregeld, zelfde als jouw alleen nog geen schoenen. Zijn nu rond aant kijken voor n traiteur, voor uitnodigingen,tafelindeling. Decoratie is ook af voor de ceremonie en de zaal. DJ is in orde. Gemeentehuis is aangevraagd, zodat we zeker de gewenste tijd hebben. :-) :-) Leuk leuk leuk, kijk er al echt naar uit. Voorbereiding is ook al genieten :-)

Veel plezier allemaal xxx

Ines
2-7-2016
 Meld misbruik3-7-2015 22:07:01

dj is bij ons ook al in orde
die was ik al vergeten
gebruiken jullie veel decoratie in de feestzaal?
Ik weet niet goed wat daarmee te doen?
Er staat al een hele grote kandelaar op de tafel dus wil er niet te veel meer bijzetten.

Ik geniet ook echt van die voorbereidingen; je begint al wat te zweven

Nicky
17-6-2016
 Meld misbruik5-7-2015 22:08:22

Hallo,

Wij trouwen 17-06-'16 en hebben het volgende al:
- feestzaal
- dj
- traiteur
- vriendin die de taart + dessertbuffet gaat maken
- ringen
- visagiste
- vervoer (onze eigen wagen ;-) )
- fotograaf + buitenlocaties
- datum en uur gereserveerd in het gemeentehuis

In september heb ik een afspraak in een winkel voor mijn trouwkleed.
Voor de decoratie zijn we volop Nutella aan het eten voor de glaasjes, die gaan we dan zelf versieren en theelichtjes in zetten.

Veel plezier allemaal met het plannen!

evelyn
30-9-2016
 Meld misbruik2-8-2015 15:55:24

ik trouw in 2016 en heb ook al hezelfde geboekt als jullie... enkel nog op zoek naar origineel thema en tafeltoewijzing....

Sofie
3-9-2016
 Meld misbruik14-8-2015 12:43:38

Wij trouwen ook in 2016, wij hebben:

zaal

traiteur

save the date kaartjes

kleed

O de Vie voor ceremonie gereserveerd

en dat is het zowat. Dus nog veel werk voor de boeg!

Yasmine
11-6-2016
 Meld misbruik15-9-2015 21:10:23

Hoi Lindy,

Wij trouwen ook op 11-06-16 :-) waar trouwen jullie? Ines wij hebben ook nog niet zoveel gedaan alleen hebben we het bijzonderste al geregeld: feestzaal, fotograaf, dj, gemeentehuis,huis van de mens wij doen ook een ceremonie buiten,... :-) in oktober gaan we kijken achter de bruidsjurk want dan is de nieuwe collectie binnen joepie :-) en de rest gaan we eens insperatie opdoen op de trouwbeurzen... En dan zien we wel hoe en wat... Veel plezier nog met het voorbereiden ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...