Terug naar overzicht
Iemand? Of kan iemand eventueel een andere DJ aanraden? het feest zou doorgaan in domein 't Meersdael... Bedankt
Meersdael is een gezellige zaal gelegen in een prachtig domein met eigen materiaal.Ik speelde er al meerdere keren en vriendelijke uitbaters en een vlotte bediening.Indien je dit wenst dan maak ik jullie graag een vrijblijvende offerte op.Meer info kan je vinden op www.partysound.be Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
Dag Nadège,Domein 't Meersdael is inderdaad een toplocatie. De tentstruktuur achteraan kan wel wat killig zijn in de herfstmaanden maar dat moet bij jouw datum wel in orde komen.Als plaats van de discobar proberen ze steeds aan de doorgang te laten plaatsvinden maar dat stoort de dansvloersfeer. Probeer ze te overtuigen om het in de feestruimte zelf te mogen zetten. Een dansvloer mag niet zomaar tweederangs plaats op een grootse feestdag worden. Mijn mening toch.En ja , op 10/9/16 zijn we nog vrij :-) Info en foto's op de website!Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Dag Nadège,
Domein 't Meersdael is inderdaad een toplocatie. De tentstruktuur achteraan kan wel wat killig zijn in de herfstmaanden maar dat moet bij jouw datum wel in orde komen.
Als plaats van de discobar proberen ze steeds aan de doorgang te laten plaatsvinden maar dat stoort de dansvloersfeer. Probeer ze te overtuigen om het in de feestruimte zelf te mogen zetten. Een dansvloer mag niet zomaar tweederangs plaats op een grootse feestdag worden. Mijn mening toch.
En ja , op 10/9/16 zijn we nog vrij :-) Info en foto's op de website!
Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
wij hebben deejayss al enkele malen gehad op dansfeest na een eetfestijn van vereniging, top hoor en staat ook open voor "verzoekjes" ..
Hoi Nadège,Ik ben nog beschikbaar op jouw datum. Steeds bereid voor een vrijblijvend gesprek.Info: 0498/36.34.56 of wimvdantwerp@hotmail.comMvg,Dj WiMiX