Terug naar overzicht
Ik heb 11 en 1230 gedaan en kerk ligt 3 km verder. Maar is vaak verkeer. 30 meter is niet ver uiteraard
Wij hadden 11u30 gemeentehuis, 12u15 kerk. Kerk-gemeentehuis is toch een 10 km rijden... Timing was perfect :).
Desnoods voorzie je wat drank of een fotograaf. Of vraag je of 't stadhuis mogelijk is om half 12.Te krap zou ik echt niet gaan.Stel dat de vorigen uitlopen op 't stadhuis ... dan kan de pastoor op jullie zitten wachten.(Het koppel voor ons op 't stadhuis was de bruid een kleuterjuf. 50 kleuters aan 't stadhuis + nog een hoop familie / vrienden. Tegen dat wij binnen konden waren we ruim een kwartier later dan het afgesproken uur.Ons maakte het weinig uit, maar als je dan een half uur later een kerkdienst hebt ... dan mag de kerk nog naast de deur liggen, maar je zit wel lichtelijk te stressen.)
Ik zou ook niet te krap rekenen. Meestal worden er ook nog foto's gemaakt aan de trappen van het gemeentehuis. Maar in het gemeentehuis duurt het wel niet lang. Ik denk dat ik rond een drie kwartier zou rekenen.