Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijd tussen gemeentehuis en kerk

2-7-2015 22:40:59
Hoi,

Hoeveel tijd voorzien jullie tussen gemeentehuis en kerk? Gemeentehuis zal hier wss om 11u zijn, is 12u kerk dan te laat, kerk ligt 30meter verder...

kelly
25-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1088

Inge
7-8-2015
 Meld misbruik2-7-2015 22:55:35

Ik heb 11 en 1230 gedaan en kerk ligt 3 km verder. Maar is vaak verkeer. 30 meter is niet ver uiteraard

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik3-7-2015 9:16:19

Wij hadden 11u30 gemeentehuis, 12u15 kerk. Kerk-gemeentehuis is toch een 10 km rijden... Timing was perfect :).

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik3-7-2015 21:04:58

Desnoods voorzie je wat drank of een fotograaf. Of vraag je of 't stadhuis mogelijk is om half 12.

Te krap zou ik echt niet gaan.
Stel dat de vorigen uitlopen op 't stadhuis ... dan kan de pastoor op jullie zitten wachten.

(Het koppel voor ons op 't stadhuis was de bruid een kleuterjuf. 50 kleuters aan 't stadhuis + nog een hoop familie / vrienden. Tegen dat wij binnen konden waren we ruim een kwartier later dan het afgesproken uur.
Ons maakte het weinig uit, maar als je dan een half uur later een kerkdienst hebt ... dan mag de kerk nog naast de deur liggen, maar je zit wel lichtelijk te stressen.)

Jasmine
11-6-2016
 Meld misbruik29-7-2015 12:09:42

Ik zou ook niet te krap rekenen. Meestal worden er ook nog foto's gemaakt aan de trappen van het gemeentehuis. Maar in het gemeentehuis duurt het wel niet lang. Ik denk dat ik rond een drie kwartier zou rekenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...