Terug naar overzicht
Hallo BartIs het mogelijk om me enkele foto's door te sturen. Het klinkt alvast supergezellig.Met vriendelijke groetenShana
Beste Shana,Ik heb voor u enkele foto's op een voorlopige pagina op mijn website geplaatst. Deze ga ik natuurlijk wel terug verwijderen. http://www.jackosound.be/brouwerij.html Vriendelijke groetenBart JonkersDj Wacko JackoJacko Sound bvba
Ziet er gezellig uit, ben zelf ook op zoek naar een zaal die wij zelf mogen decoreren. Hebben zij misschien een website?
Beste Sacha,Ik denk niet dat er een website is, maar je kan er wel gewoon langs de ramen binnen kijken. Je kan de parking van de brouwerij oprijden via de Polderstraat in Weelde. Als u via daar gaat kan u overal goed binnen kijken. Met een beetje geluk is ze door iemand afgehuurd en kan u ook binnen een kijkje nemen. Het café vooraan wordt privé uitgebaat en heeft niets met de zaal te maken. Voor meer info kan u best contact opnemen met de Gemeente Ravels. Gemeentebestuur Ravels: tel. +32 (0)14 65 67 04 , fax +32 (0)14 65 94 68, info@ravels.beVriendelijke groetenBart JonkersJacko Sound bvba