Terug naar overzicht
Proficiat met je kleed! Welke winkel ben je geweest? Ik moet nog beginnen met op kleedjesjacht te gaan...
Bij Maxim's Couture in Aarschot.Echt een aanrader!!Was eigenlijk zeer leuk om eens te mogen meemaken.Eigenlijk was het niet de bedoeling om nu al een jurk aan te kopen, tenzij het in solden was maar ik heb alles mogen passen, zowel collectie van 2015 als van 2016..En ik denk dat de ik de "klik" voelde bij mijn kleed dat ik gekozen heb.
Ja, ik ben ook bij Couture Maxime aan het gaan en ben daar ZEER tevreden ;-) wij trouwen 22 augustus en moet mijn kleed nog gaan ophalen en zo maar ben zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en dergelijke! TOP gewoon! Groetjes Dorien
Ja een echte aanrader!! Natuurlijk moet ik nog voor mijn eerste pas gaan en om het kleed af te halen maar tot hiertoe toch al een echt succes ;-)
Is de hele collectie van Pronovias al uit en in de winkels?Welk kleedje heb je genomen?
Oh, wat leuk voor je! Ik wil er ook eentje van Pronovias! Ze zijn prachtig! Alhoewel ik precies vind dat de vorige collectie iets mooier was?!
Pronovias ligt blijkbaar sneller in de winkel. Ik weet niet of het de volledige collectie al was maar er was toch al veel. De vorige collectie hing er ook nog maar ik was toch verkocht aan de nieuwe 😜Ja, de naam van het kleed kan ik enkel privé doorsturen want ik zou niet graag hebben dat het uitlekt onder familie of vrienden 😉
Ohhh brenda stuur je mij je naam van je jurk ook door?! Ik heb ook een jurk van pronovias!!
Ik ben ook voor een Pronovias gegaan. Uit de collectie van Atelier Pronovias! Ik heb gekozen voor de Valeria. Sober maar o zo stijlvol! Welke heb jij Lorena?