TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jolien
15-8-2015
|
6-7-2015 22:28:03
Klinkt als een vreselijk fijne dag! Ik ben volop aan het aftellen... Ik vind het eens zo leuk om verslagjes te lezen, dichtbij huizen... Wij trouwen in Olen! Proficiat en geniet nog na!!!
|
|
kim
27-6-2015
|
7-7-2015 15:27:02
Leuk verslagje. Wij zijn getrouwd op 27 juni was iets minder warm, maar warm genoeg. Mijn kleedje kwam ook van Youniek in Turnhout . Heb ook veel positieve reactie gehad. zeer toffe mensen om mee samen te werken.
|
|
Anke
13-5-2016
|
8-7-2015 22:01:00
Blij te horen dat jullie dag zo top was ;-) Wij doen ons feest in dezelfde zaal met dezelfde DJ! Heb je toevallig foto's van hoe de zaal aangekleed was? Daar kan ik me nog niet zoveel bij voorstellen... Groetjes Anke
|
|
Tinne
3-7-2015
|
9-7-2015 9:34:13
Hoi Anke Daar hebben we nog geen foto's van, we wachten nog op de meeste foto's van onze fotograaf. Maar een maandje op voorhand hebben we met Koen een afspraak gemaakt, waarbij we al onze gastenlijst en tafelindeling hadden gemaakt en hij heeft die samen met ons op punt gezet, met tekening en al erbij. Voor de eretafel hadden we een ronde tafel gevraagd en ook dat was geen probleem. Op alle tafels staan bloemstukjes. De menukaartjes en tafelverdeling (bij ons met gekleurde vlinders) verzorgden zij allemaal zelf, met de spulletjes die wij de dag op voorhand hadden gaan afzetten bij hen. Aangezien ik in het rood trouwde, kozen we voor rode servetten en ook dat geen probleem! Een ruime dansvloer wordt in het midden open gehouden, de tafels staan zo'n beetje in een ovaalvorm. Geen zorgen maken, zij regelen alles tot in de puntjes en stellen je echt gerust! Van het eerste moment dat we alles definitief gingen bespreken had ik het volste vertrouwen in hun! Geniet nog van alle voorbereidingen!
|
|
Anke
13-5-2016
|
12-7-2015 22:41:14
Bedankt voor je reactie!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!