Terug naar overzicht
Proficiat! Mijn gedachten gingen zaterdag uit naar al de bruidjes met hun lange kleedjes!Ik ben wel benieuwd naar een fotootje van de shoot, waar je zo van genoten hebt!Liefs!
Dag BrittGefeliciteerd met jullie huwelijk! Echt tof om te lezen hoe je dag is geweest. Ik kijk enorm uit naar onze dag. Bij het lezen van je verslagje begint het te kriebelen bij mij, al moet ik toch nog een jaartje geduld hebben. Ik moet immers nog een heleboel regelen!GroetjesBruid in spe, Sophie
Super dagje. Wij zijn vrijdag aan de buurt en ze geven weer zo warm. 4 juli had ik mijn vrijgezellendag en toe zei ik aks het zo warm wordt op mijn trouwdag ga ik wenen . We kunnen er niks aan veranderen enkel nemen hoe het komt he.
@Petra Ik had anders getekend voor 4 juli, 11 juli en zeker 18 juli (en dan te denken dat we bijna die dag hadden uitgekozen). Hoewel ik eerlijk toegeef dat ik dan het weer van 4 juli het minst leuke had gevonden, want was toch net iets te warm. Maar wij trouwen dus morgen. De eerste zaterdag van juli waarop het weer rotslecht zal zijn (alleszins dat zeggen ze toch). En ik heb altijd gedroomd van een buitenceremonie. Ik hoop echt dat het in de namiddag uitklaart, zodat die gewoon kan plaatsvinden, want nu word ik vooral triest van de gedachte dat dat vorige week wel perfect had gekund. Ik ga mijn dag niet laten verpesten door de regen en de koude, maar het gaat toch niet helemaal zijn zoals gehoopt als ik niet buiten kan trouwen en daar ga ik dan elke keer dat er een van mijn vrienden buiten trouwt een wrang gevoel aan overhouden denk ik. Duimen dus dat het wel kan!