Terug naar overzicht
Super! Wij doen ons feest ook in de Camargue! Wij hebben de huisdj's genomen. Super fijne mensen en we zijn al eens naar een feest in de Camargue geweest en ik vond dat super.
De kerk is een beetje afhankelijk van je pastoor. Wij zijn voor de kerk getrouwd, maar wilden mijn man zijn nonkel als pastoor in de kerk bij mij in het dorp. We zijn dan eerst toestemming moeten gaan vragen in het dorp van mijn man, en die heeft de eerste papieren ingevuld. Met dit papier zijn we dan naar de pastoor gegaan in mijn dorp, hij heeft dit verder aangevuld (oa. wanneer je gedoopt bent enzo moet hierin staan). Hij heeft ons dan de toestemming gegeven aan mijn man zijn nonkel om ons te trouwen. Hierna zijn we dus naar zijn nonkel gegaan, hier is dan een kort "huwelijksgesprek" aan gekoppeld. Hij zei wel dat het er normaal 3 zijn, maar gezien we al zo op ronde waren en er overal wel iets van gesprek geweest is, hij het nu in één keer deed. Het is een beetje afhankelijk van pastoor tot pastoor denk ik. De nonkel heeft ons ook heel goed op weg geholpen met ons misboekje, wat we volledig zelf in elkaar hebben gestoken. Veel succes ermee :).
Hoi Tinne! Tof dat jullie een zaal hebben, het begin van de vele voorbereidingen :)Ik ben in april naar een feest in Camargue geweest, super zaal, lekker eten. Maar het avondfeest viel wat tegen. Er stonden 3 mensen op de dansvloer: ik, mijn vriend en een vriendin van ons. Hij draaide alle liedjes volledig uit, er kwam geen tempo in, het was allemaal hetzelfde genre. Ik weet niet 100% zeker dat ze de huisDJ hadden, maar ik dacht het wel.Toen wij uiteindelijk naar huis gegaan zijn, stond er niemand meer te dansen.Veel succes met je voorbereidingen!
Hey valerie, fijn dat jullie ook daar jullie feest geven, hebben jullie al en gesprek met dj gehad?Katrien, dat dacht ik ook. Zal inderdaad van de gemeente en priester afhangen... oei Inge, dat klinkt niet echt leuk!! Hoop dat het dan toch niet de huisdj was!Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes
Ik ken deze zaal ook zeer goed en kan u nog verder helpen op die datum.Mvg Party dj wim www.party-dj-wim.be