Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal vastgelegd

7-7-2015 8:26:04
hey iedereen.

Gisteren hebben we dan eindelijk onze zaal vast gelegd :) !!
ons feest gaat door op 06 augustus 2016, in de Camargue in Bertem.
nog ruim een jaar, maar het staat nu echt vast, joepie!!!!

We twijfelen nog of we de hujsdj nenem of iemand zoeken. Iemand tips?
ook twijfel ik tussen schuimwijn of cava... Verondertstel dat de schuimwijn van goede kwaliteit is en dus even lekker (brut, uit Frankrijk) ??!

We geven een bbq en pronkijs als dessert. Geen voorgerecht of andere gangen. We willen een losse sfeer en vooral veel ambiance op de dansvloer savonds :) !!!

Mijn verloofde vroeg zich af wat we moeten doen om voor de kerk te trouwen. Moet je dan ook een paar "godsdienstlessen" volgen, zoals bij je communie of is dit maar een eenmalig gesprek met de pastoor? Ik denk dat ik hem nu maar eens zal bellen, nu onze datum vast staat.

Voor mijn jurk aan te laten passen (2de hands,maar echt een prachtjurk) ga ik naar de rode schaar in mechelen. Denk wel dat zij heel bekwaam zijn?

Alle ervaringen en meningen zijn welkom :) !
Groetjes tinne!

tinne
6-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 693

Valerie
21-5-2016
 Meld misbruik7-7-2015 8:35:16

Super! Wij doen ons feest ook in de Camargue!
Wij hebben de huisdj's genomen. Super fijne mensen en we zijn al eens naar een feest in de Camargue geweest en ik vond dat super.

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik7-7-2015 9:27:36

De kerk is een beetje afhankelijk van je pastoor. Wij zijn voor de kerk getrouwd, maar wilden mijn man zijn nonkel als pastoor in de kerk bij mij in het dorp. We zijn dan eerst toestemming moeten gaan vragen in het dorp van mijn man, en die heeft de eerste papieren ingevuld. Met dit papier zijn we dan naar de pastoor gegaan in mijn dorp, hij heeft dit verder aangevuld (oa. wanneer je gedoopt bent enzo moet hierin staan). Hij heeft ons dan de toestemming gegeven aan mijn man zijn nonkel om ons te trouwen. Hierna zijn we dus naar zijn nonkel gegaan, hier is dan een kort "huwelijksgesprek" aan gekoppeld. Hij zei wel dat het er normaal 3 zijn, maar gezien we al zo op ronde waren en er overal wel iets van gesprek geweest is, hij het nu in één keer deed. Het is een beetje afhankelijk van pastoor tot pastoor denk ik. De nonkel heeft ons ook heel goed op weg geholpen met ons misboekje, wat we volledig zelf in elkaar hebben gestoken. Veel succes ermee :).

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik7-7-2015 9:38:14

Hoi Tinne! Tof dat jullie een zaal hebben, het begin van de vele voorbereidingen :)
Ik ben in april naar een feest in Camargue geweest, super zaal, lekker eten. Maar het avondfeest viel wat tegen. Er stonden 3 mensen op de dansvloer: ik, mijn vriend en een vriendin van ons.
Hij draaide alle liedjes volledig uit, er kwam geen tempo in, het was allemaal hetzelfde genre.
Ik weet niet 100% zeker dat ze de huisDJ hadden, maar ik dacht het wel.
Toen wij uiteindelijk naar huis gegaan zijn, stond er niemand meer te dansen.

Veel succes met je voorbereidingen!

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik7-7-2015 21:31:42

Hey valerie, fijn dat jullie ook daar jullie feest geven, hebben jullie al en gesprek met dj gehad?

Katrien, dat dacht ik ook. Zal inderdaad van de gemeente en priester afhangen...

oei Inge, dat klinkt niet echt leuk!! Hoop dat het dan toch niet de huisdj was!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes

wim

Meld misbruik25-7-2015 15:53:27

Ik ken deze zaal ook zeer goed en kan u nog verder helpen op die datum.Mvg Party dj wim www.party-dj-wim.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...