Terug naar overzicht
Bloemen Nagels niet doen, is echt bandwerk :). Fleur Folie ik Nijlen is goed, mijn kwam van Bulckens Beirinckx in Herenthout. Zelfs bij 35 graden is het heel de dag mooi gebleven!
Super bedankt voor je antwoord, ik zal bij beide eens langsgaan! Ik vreesde inderdaad al dat leo nagels bandwerk is, kleinere bloemisten doen vaker veel meer moeite om een mooi persoonlijk kunstwerkje af te leveren he!
Ja, mijn vriend (nu man) was daar gaan horen en meteen werd de agenda genomen en het boek waaruit hij kon kiezen, niets persoonlijk .. . In Herenthout lieten ze meteen verschillende rozen en combinaties zien, met oog voor mijn kleed en schoenen :).
Mijn bruidsboeket komt van la bella donna in Heist-op-den-Berg.
Misschien ook es bij Kennes in Kessel gaan horen?En ik dacht dat er onlangs ook een nieuw bloemenwinkeltje in Nijlen was gestart (Bloemen Iris - Statiestraat).
Mijn bruidsboeket voor onze wettelijke trouw kwam van bij Ateljeeke in Nijlen. Zeer tevreden en ik ga daar voor onze kerkelijke trouw zeker terug.
De florijn in heist op den berg is erg de moeite!!
Stef Adriaensens in de Berlaarsestraat in Lier! Een echte bloemenkunstenaar die ook internationaal op beurzen en festivals staat :-)