Terug naar overzicht
Hallo,
Wij zijn op zoek naar leuke ideeën voor ons huwelijksthema. Wij zijn geïnteresseerd in het landenbuffet en willen dus iets in deze stijl doen, reizen/landen,... . Iemand leuke ideeën wat ik nog kan doen buiten het landenbuffet?
We gaan niet voor de kerk trouwen, maar zijn wel aan het overwegen voor een alternatief hiervoor. Op onze trouwlocatie kunnen we een trouwboog laten maken en kunnen we het daar doen. Een soort van ceremonie dus. Maar aangezien we niet echt gelovig zijn wil ik het ook niet zo lang maken en ook niet te godsdienstig. Ik vind de boog wel leuk; zo Amerikaans. Dit kunnen we dan gebruiken als een 'eerste reis' (Amerika). Iemand hier ervaring mee?
Ook weet ik dan niet goed hoe ik de uitnodigingen en dergelijke zou moeten opmaken. Ik heb al gezien dat sommigen bij dit thema een vliegticket nemen als uitnodiging, maar ik kan me daar niet zo veel bij voorstellen... Iemand misschien nog andere ideeën?
Alle tips/ideeën zijn welkom!
Groetjes!
Rond het thema reizen vind je enorm veel voorbeelden en ideeën op internet. Zo kan je een landkaart maken om de gasten hun tafel te laten vinden. Uitnodigingen kan je inderdaad in de stijl van een vliegticket laten maken. Is ook heel mooi! Kan je voorbeelden van op internet of Pinterest vinden.Wij zijn ook nog aan het zoeken naar een thema.