Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksmis

7-2-2007 13:02:50
Hallo bruidjes!

wij trouwen op 1 september 2007 en ik ben momenteel volop op zoek naar voorbeelden van misboekjes, teksten, toepasselijke liedjes voor in de mis, ...
Het is een hele boterham hé zo'n viering in elkaar steken. Daarom dat ik jullie hulp vraag. Als jullie me bij mijn zoektocht kunnen verder helpen, zal ik jullie enorm dankbaar zijn!

Alvast bedankt hé!

En veel succes met jullie voorbereidingen!

Eva'ke

eva
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 455

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-2-2007 13:06:39

Hi Eva,

Ik heb een bundeltje met allemaal teksten en het verloop van een huwelijksmis staat er ook in vermeld.
Ons misboekje is ook klaar, dus dat kan ik eventueel ook wel doormailen.
Als je je e-mailadres geeft mail ik het je wel door.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik7-2-2007 13:21:18

Ga maar eens kijken op www.adagioceremonie.be
Heel veel voorbeelden van misboekjes bij downloads.

Groetjes

Fran

eva
1-9-2007
 Meld misbruik7-2-2007 13:49:23

Mijn emailadres is: eva_vandorpe@yahoo.com

Alvast bedankt hé!

Marie-Joëlle

Meld misbruik7-2-2007 13:50:09

Hallo Eva!

Voor het geval je graag live muziek zou hebben op je huwelijksmis: mijn echtgenoot en ik hebben daar ruime ervaring in.. Kijk maar eens op www.beautiful-live.be

groetjes,

Beautiful Live

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik7-2-2007 14:44:09

Hallo Eva,

Wij trouwen ook op 1 september in Lokeren. Van waar zijn jullie? Ik ben momenteel ook volop aan het misboekje bezig.

Veel succes nog!

Groetjes,
Chantal

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik7-2-2007 15:29:37

hey eva,

ik heb gisteren ook een dergelijke vraag gesteld i.v.m. misboekje, ik stuur je door wat ik heb!

Jessika

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik8-2-2007 8:50:15

Dag Eva,
Wij trouwen ook op 01/09/07 in Aalst. :-)
Ik ben nu ook bezig met het misboekje. De meeste teksten heb ik gevonden op www.adagioceremonie.be

Veel plezier!!
Isabel

ann
4-8-2007
 Meld misbruik11-2-2007 17:00:33

Hallo Veronique. Ik ben ook op zoek naar voorbeelden van misboekjes. Kan je mij jouw voorbeeld doorsturen aub. Mijn e-mail adres is anndechevil@telenet.be. Alvast bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info