Terug naar overzicht
Hi Eva,Ik heb een bundeltje met allemaal teksten en het verloop van een huwelijksmis staat er ook in vermeld. Ons misboekje is ook klaar, dus dat kan ik eventueel ook wel doormailen.Als je je e-mailadres geeft mail ik het je wel door.Groetjes,Véro 16/6/2007
Ga maar eens kijken op www.adagioceremonie.be Heel veel voorbeelden van misboekjes bij downloads.GroetjesFran
Mijn emailadres is: eva_vandorpe@yahoo.comAlvast bedankt hé!
Hallo Eva!Voor het geval je graag live muziek zou hebben op je huwelijksmis: mijn echtgenoot en ik hebben daar ruime ervaring in.. Kijk maar eens op www.beautiful-live.be groetjes, Beautiful Live
Hallo Eva,Wij trouwen ook op 1 september in Lokeren. Van waar zijn jullie? Ik ben momenteel ook volop aan het misboekje bezig. Veel succes nog! Groetjes,Chantal
hey eva,ik heb gisteren ook een dergelijke vraag gesteld i.v.m. misboekje, ik stuur je door wat ik heb!Jessika
Dag Eva,Wij trouwen ook op 01/09/07 in Aalst. :-)Ik ben nu ook bezig met het misboekje. De meeste teksten heb ik gevonden op www.adagioceremonie.be Veel plezier!!Isabel
Hallo Veronique. Ik ben ook op zoek naar voorbeelden van misboekjes. Kan je mij jouw voorbeeld doorsturen aub. Mijn e-mail adres is anndechevil@telenet.be. Alvast bedankt.