TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
28-5-2016
|
10-7-2015 12:33:56
Zelf nog geen ervaring mee, maar zelf zijn we hier ook over aan het denken omdat wij ook geen gepaste locatie vinden. Heb wel al horen zeggen dat het flink oploopt in prijs: tent, plaatsing, vloeren, tafels, stoelen, bar, toiletten,...
|
|
Ann
10-5-2012
|
10-7-2015 13:44:38
Wij waren dit eerst ook van plan, maar begonnen toen te rekenen, tent-vloer-electriciteit-water(toiletten, wastafel voor glazen), verstiareruimte, koeling voor de dranken, verwarming voor in de tent want het kan flink aflkoelen), parking, ... hopen organisatie EN geld en niemand heeft al 1 ding gedronken...
Wij gaan nu voor een dansfeest in Den Eyck, en ik denk dat we stukken goedkoper af zijn en ik word niet maanden op voorhand al gek van de stress
Maar het blijft een tof idee natuurlijk
|
|
Stijn
|
10-7-2015 14:24:23
Voor een tent + huurmateriaal mag je toch al vlug rekenen op een 6000€, je kan er natuurlijk zo ver ingaan als je wil.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
10-7-2015 15:12:56
Vergeet ook niet dat je "mensen" nodig hebt, traiteur, obers,... mvg
|
|
tanja
28-5-2016
|
19-7-2015 21:33:18
B&B de casteleer verzorgt feesten in een tent die op hun terrein staat! (hoewel zij dacht ik van plan zijn om de tent weg te doen en een zaal te zetten!)
|
|
Tim
|
22-7-2015 1:59:53
Dag Shana, Gemiddeld gezien is een tent een stuk duurder dan een feestzaal omdat je vaak alles moet voorzien. Groetjes Tim
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|