Terug naar overzicht
Kan je geen verlovingsshoot doen in zo'n verlaten pand?En die foto's gebruiken?Ik nam verleden jaar kommuniefoto' s in zakspeed: (je zal wel een andere lcoatie moeten kiezen, maar keuze genoeg toch?)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.469724653180028.1073741892.165239390295224&type=3
dat zochten we idd al te doen, we hebben wel ideeën van waar we dit kunnen doen. Maar we waren eerder op zoek naar dit thema te verwerken in ons trouwdag. voor uitnodigingen hebben we al idee. alvast bedankt ( spijtig genoeg is zakspeed er niet meer, mooie locatie ) mvg
Dag Evi,Ik hoorde onlangs van een bruid met hetzelfde thema en zij had afgerolde oude filmrolletjes verwerkt in haar bruidsboeket :) Leek me een heel leuk idee!Ook de potjes van oude filmrolletjes kan je gebruiken als tafelindeling.Photobooth uiteraard met polaroidcamera. Kijk ook op Pinterest, staat vol leuke ideetjes!
beste,we gaan in onze uitnodigingen filmrolletjes verwerken.vind het wel een goed idee van het bruidsboeket, tafelversiering.en we zoeken idd gebruik te maken van polaroidcamera.dank je voor je ideetjes te delen
Waarom ga je niet op zoek naar oude camera's al tafeldecoratie? Of eenander idee: zet de tafels vl met fotokaders (verschillende grootte en uitvoering) met sepia-foto's van jullie? www.detafeldecorateur.be