TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brenda
10-9-2016
|
15-7-2015 11:32:37
Eerst en vooral een dikke proficiat gewenst met de verloving!
Ik denk dat je dat zelf wel aanvoelt wanneer je voor uw jurk wilt gaan kijken. Wij hebben ons vorig jaar verloofd, op 10 september 2014 en op 10 september 2016 gaan we trouwen, dus ook 2 jaar later..
Ik heb mijn jurk vorige week gekocht, niet meteen met de bedoeling om al iets te kopen maar de solden waren bezig en ik wou zien of ik geen soldenkleedje vond. Uiteindelijk heb ik 1 gekozen uit de nieuwe collectie van 2016. Maar dat was ook de bedoeling, indien ik geen vond in de solden wou ik wachten tot de nieuwe collectie uitkwam.
Ik heb deze gepast in de eerste winkel waar ik geweest ben en was meteen verkocht. De volledige collecties van de bruidsjurken hangen uit rond september, oktober.
Veel plezier met alle voorbereidingen gewenst!
|
|
severine
1-7-2017
|
15-7-2015 12:41:36
hallokes dankuwel voor de vlugge reactie,dus volgend jaar in de zomer zou ik het best kijken voor een jurk.Kheb al vele site's bekeken en er zijn niet veel jurken die mij eigenlijk aanstaan en wat kost een jurk.Wij willen niet meer geven dan 1500 euro maar op veel site's staan er geen prijzen.Hopelijk vind ik er in mijn prijsklasse.Groetjes
|
|
Brenda
10-9-2016
|
15-7-2015 13:35:27
Je vindt er zeker voor die prijs!!
Ik had er eerst 1 gezien van Pronovias, was in solden voor 590 euro! Het was de helft van de prijs. Maar uiteindelijk heb ik voor een andere jurk gekozen, ook 1 van Pronovias. Op de collectie van 2015 kreeg ik een korting van 20% maar ik was verkocht aan de nieuwe collectie van 2016.
Ik had ook een budget voor ogen en dat was ook 1500 euro. Ik heb er heel veel mogen passen in die prijsklasse maar uiteindelijk is het 1 geworden van 1680 euro zonder retouches (retouche was 75 euro). Doordat dit de nieuwe collectie is, heb ik wel geen korting gekregen, jammer genoeg ;-)
Maar je hebt een ruime keuze voor dat geld hoor!
|
|
severine
1-7-2017
|
15-7-2015 13:49:03
Dankuwel.ik was al aan het panikeren dat ik er geen ging vinden.Linea rafaeli is te hoog gegrepen zeker voor mij.Ik heb er een paar gevonden van datmerk wel korte bruidsjurken.doordat ik denk dat een lange niet past bij mij.ben nogal aan de kleine kant
|
|
Brenda
10-9-2016
|
15-7-2015 15:40:01
Nee Linea Rafaelli past perfect binnen het budget hoor, daar heb je er veel van, rond die prijs en zeker de korte! Die zijn over het algemeen goedkoper ;-)
|
|
severine
1-7-2017
|
15-7-2015 17:49:29
Dankuwel,en geniet van jouw supertrouwdag
|
|
cassandra
10-10-2015
|
16-7-2015 23:48:51
Laat je lengte je niet tegenhouden om niet voor een lange jurk te kiezen. Ik ben zelf ook 1m60 en heb een lange prinsessenjurk. Pas gewoon verschillende modellen (lang, kort, breed, zeemeermin,......), zo zie je het beste wat je staat en wat niet. Het enige waar je mee moet oppassen is de lengte van je sleep. Hoe langer de sleep, hoe kleiner je wordt.
|
|
Stéphanie
22-8-2015
|
5-10-2015 14:22:08
Hoi, Neem zeker ook hier eens een kijkje naarhttp://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding ... :) wil je meer foto's of info, kan je gerust mailen naar de.man.stephanie@hotmail.com De jurk is toepasselijk voor maat 36 tot zelf maat 40 want er is iemand deze recent komen passen :) Ik ben zelf 1m65 groot maar had niet echt hakken aan gezien mijn knieletsel
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|