Hoewel ik zelf nooit wat gepost heb ( ik heb zelf de account van mijn zus gebruikt) heb ik wel veel tips opgedaan via dit forum. Daarom geef ik graag ook zelf verslag van mijn mooiste dag. Wij zijn getrouwd op zaterdag 4 juli 2015 en het was een prachtige bloedhete dag! Ik ben 's morgens rond 6 uur opgestaan heb me vervolgens gewassen en ontbeten. Omstreeks 7 uur 30 kwam de kapster en fotografe toe. Gezien ik van beide ontzettend tevreden ben geef ik met plezier hun gegevens mee en kan ik ze aan iedereen aanbevelen! Mijn haartooi en make up werd verzorgd door
Kim Van Cleven - Haute coiffure, zij komt aan huis wat ook een super voordeel is! Ik had op voorhand proefkapsel en make up gehad zodat ze op de dag zelf precies wist wat ze deed! Mijn kapsel en make up zijn de hele dag goed gebleven ondanks het warme weer en veel wind! De fotografe
Sophie Degroote en haar partner waren een hele dag aanwezig van opmaak tot 2 u 's nachts! Zij heeft al onze mooiste momenten op beeld vastgelegd, waar ik ongelofelijk gelukkig om ben! Er staan reeds een selectie foto's online
www.sophiedegroote.be trouw Sander en Melissa Zedelgem! Zelf ben ik er suuuuuuuuper tevreden mee en ik ben al eens reuzebenieuwd naar alle andere foto's! Ik kan het moeilijk verwoorden, maar deze fotografe is echt TOP!!
Om 9u verzamelde de suite zich, bij mijn toen nog verloofde, om dan samen met de witte trouwbus van
Gino tours - Lyarama , mij te komen oppikken. Toen iedereen binnen was kwam ik van de trap en zag ik mijn liefste staan! Echt een overweldigend moment, hij zag er zoooooo mooi uit, echt waar niet te doen. Hij had zijn kostuum laten maken bij
Café Kostuum een zaak dat ook écht aan te raden valt! Volledig op maat, geheel persoonlijk, alles kan je kiezen de knopen, kleur, manchetknopen, kraag..... Mijn kleed kwam van
Bruidshuis Ellen in oostburg. Dit was de eerste en meteen ook laatste winkel dat ik bezocht heb. Na het passen van een aantal kleedjes had ik mijn droomkleed gevonden. Een kleed van het merk Demetrios brides. Met een spannend bovenste, wijd uitlopend met sleep én volledig open rug! Echt zalig gezien het een zeeeeer warme dag was! Een super mooi kleed al zeg ik het zelf
Mijn bruidsboeket en corsages van de jongens zijn verzorgd door
Lore Declerck van de tuinengel. De bloemen waren perfect zoals ik wou. Na een glaasje zijn we naar het gemeentehuis doorgereden waar om 11 uur getrouwd zijn! vanaf dan waren wij officieel man en vrouw !
Na een korte receptie op het gemeentehuis zijn we doorgereden naar onze feestzaal
't Klein Reigaertsvliet in westkapelle. Een topzaal als je het mij vraagt. De eigenaars zijn heel vriendelijk en je bent volledig vrij van decoratie, traiteur,... Wij hebben samengewerkt met
traiteur geers uit Tillegem. Alles was tot in de puntjes verzorgd lunch voor de suite, 1e receptie en 2e receptie en avondfeest! om je vingers van af te likken ;) zij zorgden ook voor de levering van tafels, stoelen, linnen ed . De bloemen en decoratie hebben we zelf voorzien. Hiervoor ben ik pinterest eeuwig dankbaar. Eerst hadden wij een receptie van 15 tot 17 u voor de kennissen en om 18u30 werden de avondgasten uitgenodigd om te starten met een ceremonie via
huis van de mens. Deze duurde een goed half uur en was volledig zoals we wilden, heel persoonlijk en romantisch! Nog een echte aanrader! Nadien was er tweede receptie, diner, dessertbuffet en dan openingsdans en dansfeest. Het was in een woord TOP. Van zodra het openingsnummer gedaan was is iedereen op de dansvloer gesprongen en deze dansvloer heeft de hele avond vol gestaan! Met dank aan
dj Hans - hans Hautekiet. Er was echt super veel ambiance en voor ik het wist was het feest al voorbij! Het was een hele dag maar die was echt in een mum van tijd voorbij... Maar het was echt een topdag we hebben er beiden super van genoten en genieten nu nog ieder moment na.....
Voor alle bruidjes die nog moeten trouwen, heel veel succes, veel plezier met de voorbereidingen en geniet geniet geniet!