Terug naar overzicht
Onlangs een feestje gedraaid in Moerkerke en er wat gefilmd, misschien helpt dit je wat?https://www.discovideo.be/portfolio-items/kasteel-van-m... In het Godshuis lopen soms meerdere feesten, kun je af en toe die geluiden horen op je eigen feest, of zie je gasten van die andere feesten door de gangen dwalen.Vergelijk misschien ook eens de dansvloeren, welke trekt makkelijker volk aan.Een gehoord nadeel bij Moerkerke is: iedereen moet naar boven, naar de danszaal.Eigenlijk is dat een voordeel, iedereen is dan meer betrokken bij het dansgebeuren.mvg
Ik ben vorig jaar naar een huwelijk geweest in het kasteel van Moerkerke.. En ik moet zeggen dat ik daar persoonlijk nooit zou trouwen. De locatie buiten is inderdaad prachtig! Het eten was zeker ook in orde, maar ik had er niet de juiste sfeer... Ik vond het personeel net iets te koel en afstandelijk en vond het zeer raar dat we dan na het eten een verdiep hoger moesten gaan voor de dansvloer...Dat is natuurlijk persoonlijke smaak, want ik heb liever een iets lossere sfeer :-)veel succes :-)