Terug naar overzicht
Nu mijn huwelijk voorbij is, wil ik jullie graag mijn positieve ervaring meegeven met betrekking tot onze bloemist.
Wij hebben gekozen voor V Flowers in Boechout, een kwekerij van ondermeer Amarylissen en rozen.
Mijn bruidsboeket was van rode rozen en witte bloempjes van de Stephanotis-plant, een heel delicaat bloempje dat normaal niet lang "vers" blijft, eens geplukt. Maar zij heeft er alles aan gedaan om mijn boeket in orde te krijgen en ik had mijn droomboeket, dat tot de volgende ochtend prachtig is gebleven!
Verder had zij ook de boeketjes voor mijn getuigen en bruidsmeisje gemaakt, het altaarstuk en de versiering voor in de Kerk (Pioenrozen). Dit alles met een schitterende service, de bloemen waren TOPkwaliteit en zéér betaalbaar (1 bruidsboeket, 1 miniboeket, 2 boeketjes voor getuigen, 25 pioenrozen, 12 corsages met rode rozen en een altaarstuk voor nog geen 250€)!
Zeker aan te raden met de complimenten van Charlotte & Manu!
Groetjes!
De contactgegevens nog vergeten:V Flowers Mussenhoevelaan 150 2530 Boechout 03 455 90 76Alle dagen open van 10-12 en 13-18, inclusief zaterdag.
De contactgegevens nog vergeten:
V Flowers Mussenhoevelaan 150 2530 Boechout 03 455 90 76
Alle dagen open van 10-12 en 13-18, inclusief zaterdag.
Beste Charlotte, Proficiat met jullie huwelijk. Ik ga zeker eens bij deze bloemist langs.
Beste Charlotte,
Proficiat met jullie huwelijk.
Ik ga zeker eens bij deze bloemist langs.