Terug naar overzicht
Beste bruidjes,
Is er iemand van jullie die ook nu 12 september in het huwelijksbootje stapt? Altijd leuk om samen af te tellen :)
De voornaamste dingen zijn ondertussen geregeld. Momenteel heb ik onze viering in elkaar geknutseld en ben ik nog op zoek naar liedjes. Maar waar ik zeker aan wil beginnen, is aan mijn trouwgelofte. Alleen zijn er zoveel leuke momenten en anekdotes (met mijn toekomstige én met ons dochtertje van bijna 2) dat ik niet eens meer weet waar te beginnen!
Iemand tips bij het schrijven van..?
Alvast bedankt en veel succes met alle voorbereidingen!
Lore
ik volg effe mee want ik zit er ook al gans de week aan te denken hoe ik er moet aan beginnen :)Wat zet je er wel in, wat niet, hoe lang duurt het bij anderen?
Ik heb niet echt tips eigenlijk maar mijn is een kleine pagina lang.Ik heb vooral proberen te zorgen dat er ook wat stukjes inzitten om te lachen en dan een paar "emotionele". Ik heb ook geprobeerd om een beetje te zetten over onze ontmoeting, onze relatie en wat hem zo bijzonder voor mij maakt...Succes! :D
Ik heb niet echt tips eigenlijk maar mijn is een kleine pagina lang.
Ik heb vooral proberen te zorgen dat er ook wat stukjes inzitten om te lachen en dan een paar "emotionele". Ik heb ook geprobeerd om een beetje te zetten over onze ontmoeting, onze relatie en wat hem zo bijzonder voor mij maakt...
Succes! :D
Je kan al heel wat van je verhaal kwijt in een welkomstwoord, dankwoord, enz. Ik zou de geloften niet te lang maken en het essentiële erin zetten: de beloftes die je elkaar doet. Je kan beginnen met de klassieke beloftes eens te lezen, die wat te 'vertalen' naar jouw situatie en daar een stukje voor en achter te plakken? Moeilijk hé, veel succes! :-)
Je kan al heel wat van je verhaal kwijt in een welkomstwoord, dankwoord, enz. Ik zou de geloften niet te lang maken en het essentiële erin zetten: de beloftes die je elkaar doet.
Je kan beginnen met de klassieke beloftes eens te lezen, die wat te 'vertalen' naar jouw situatie en daar een stukje voor en achter te plakken? Moeilijk hé, veel succes! :-)
Inderdaad Tinne, dat was tot nu toe ook mijn beste idee :D Ik wou het ook absoluut niet te lang maken omdat je de "gewone" dingen in het dankwoord kan zeggen. Ik zal er eens werk van moeten maken om wat klassieke beloftes op te zoeken en mij daarop baseren dan.Succes nog!
Succes :-)Je kan ook altijd eens overwegen om contact te nemen met Vicky van www.misboekjemaken.be, zij kan ook helpen bij het schrijven enz., al heb ik me vooral op haar boek gebaseerd over het misboekje :-) (Altijd goeie tip trouwens voor de nieuwe bruidjes :))
Succes :-)
Je kan ook altijd eens overwegen om contact te nemen met Vicky van www.misboekjemaken.be, zij kan ook helpen bij het schrijven enz., al heb ik me vooral op haar boek gebaseerd over het misboekje :-) (Altijd goeie tip trouwens voor de nieuwe bruidjes :))
Heb jij de viering zelf in elkaar gestoken?? Zonder begeleiding. Zou je eventueel de structuur willen doorsturen naar ons? We willen ook helemaal zelf vanaf nul beginnen, maar dit is toch niet zo heel makkelijk :p Ook vind ik het moeilijk welke toffe teksten je laat voorlezen door mensen.. ideeën welkom ;)