Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben net verloofd en ik hoor van veel vriendinnen dat ik niet lang magwachten om een trouwkleed kopen. Ik trouw in juni 2016 en vraag me af hoeveel tijd ik op voorhand naar dewinkels moet gaan? Als ik nu naar de winkel ga zijn de kleedjes dan nietallemaal voor de winterbruidjes?
groetjes
Ik trouw ook in juni 2016 en morgen ga ik de eerste keer passen. ik denk niet dat het allemaal voor de winter is nu hoor.
Hallo kdenk het niet hoor. het is de nieuwe collectie die er hangt.Ik trouw in juli 2017 en ik ga gaan zoeken in juli 2016.Alvastveel zoekgenot.
Ik ben 2 weken voor het eerst gaan kijken en heb een nieuwe afspraak gemaakt in oktober zodat ik de kleedjes uit de nieuwe collectie kan passen. Volgens de verkoopster is dit zeker nog op tijd voor juni 2016.
nieuwe collecties komen binnen in sept - okt voor de volgende zomer. Ik ging in oktober kijken voor mijn huwelijk vorige maand ;-)
Ik trouw ook in juni en heb 3 weken geleden mijn jurk gekocht. Mijn eerst volgende pasbeurt is pas in februari. Ik zou dus niet te lang meer wachten. Ik heb verschillende winkels gedaan en bij sommige was december nog ruim op tijd en bij andere al dik te laat. Veel succes met de zoektocht
bedankt voor de goeie raad! :-)
You have a long time to prepare step by step , whether store on street or online wedding dress shop