TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick
|
27-7-2015 10:41:34
Tik eens carlton in het vakje zoeken Severine, daar ontdek je al heel wat info, in ieder geval een goede locatie indien je buiten de receptie kan geven, het diner is er ook top, succes in de zoektocht.
|
|
severine
1-7-2017
|
28-7-2015 20:59:29
Dank u, maar het zijn wel heel veel oude berichten over de Carlton.Khad zo graag nieuwe berichten gelezen.Denk toch dat het daar zal gebeuren.We hadden er echt een goed gevoel bij.
|
|
Patrick
|
29-7-2015 9:52:53
Mensen zijn wat geneigd om modernere en nieuwe locaties te nemen wat natuurlijk niet onterecht is, de Carlton zalen bestaan al vele tientallen jaren en is een gevestigde waarde in de omgeving, iedereen doet zowat zijn best, het is altijd jullie eerste gevoel die telt, maar ik raad jullie toch aan om meerdere zalen te bezoeken, je weet nooit...Wij hebben al heel veel zalen meegemaakt in onze activiteit, hebben ook nog maar weinig slechte ervaringen meegemaakt, al zijn die er hoor... Op dit forum is hier niet zoveel belangstelling meer uit deze hoek van West-Vlaanderen, daarom denk ik zal er weinig reactie komen, maar mss vergis ik mij. Groetjes.
|
|
severine
1-7-2017
|
29-7-2015 10:31:15
Hallo Patrick.Hebben jullie al slechte ervaringen gehoord over de Carlton.Wij hebben zondag een rondleiding gehad en we hadden er echt een supergevoel over.De tuin is supermooi en de zaal is helemaal gerenoveerd.Qua prijs is het helemaal tedoen en je moet voor extra bieren niet bijbetalen en er is geen forfait tebetalen.In vele zalen moet je vanaf een bepaalt uur bijbetalen voor de drank en daar niet.Alles zit in de prijs inbegrepen.Het dessertbuffet zetten ze ook terug in de zaal tijdens het dansfeest.groetjes van een bruidje in spe
|
|
Patrick
|
29-7-2015 18:51:49
Nee zeker niet Severine, wij nog geen slechte ervaringen gehoord of meegemaakt. De zaal is inderdaad wat gerenoveerd geweest en is zeker geslaagd. Ik denk dat het een leuke locatie is, jullie datum zit ook goed, net voor het verlof dus waarschijnlijk weinig mensen die gaan afzeggen met als reden " wij zijn op verlof ". Wij zijn zaterdag nog op locatie geweest in Lochristi voor een huwelijk, daar hadden ze massaal veel annuleringen gekregen juist door die verlofperiode. Is ook niet leuk voor het koppeltje hé...En als jullie er inderdaad een goed gevoel bij hebben is het mss toch beter van geen andere zalen meer te zoeken, Mss zien we hier nog wel positieve reacties aankomen...het beste.
|
|
severine
1-7-2017
|
29-7-2015 21:00:05
Dankuwel Patrick.Ja de keuze voor onze datum is hopelijk ideaal,we gaan binnen 2 jaar een 14 jarige zoon hebben en we wilden niet in juni trouwen voor de examens.Dus hadden we gewoon gedacht aan de 1ste zaterdag van juli.en de zaal mijn aanstaande wil geen andere zaal meer bekijken geen probleem voor mij
|
|
Patrick
|
30-7-2015 8:58:24
De eerste zaterdag van juli is een topdag, u weet wss dat dit jaar 22 huwelijken voor de wet waren op het eerste weekend in Kortrijk, dus dat is zeker een goede datum...
|
|
edward
20-11-2021
|
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|