Terug naar overzicht
Welke maat is de jurk en hoeveel vraag je ervoor?groetjes
de jurk is maat 40 maar kan uiteraard verkleind worden tot maat 34. De jurk was 1195 EURO. Ze is nog niet gedragen dus vraag er nog 850 euro voor. De sluier was 600 euro en daar vraag ik 400 euro voor.
Hè an Hoe komt het dat je je kleed u verkoopt en nog niet heb gedragen?
Dit was het eerste kleed dat ik gepast had en ik was op slag verliefd… heb hier dan direct een voorschot op betaald. Nadien beginnen twijfelen omdat ik vond dat ik te weinig jurken had gepast en dan toch eens naar een andere winkel gaan passen en dan eigenlijk DE jurk gevonden… Na lang nadenken, want de eerste blijft ook top, toch beslist om voor het tweede te gaan…
Ok vroeg me het gewoon af. Ik had 3 kleedjes gepast en het eerste is het geworden en nog steeds dol verliefd erop en ik weet dat mijn verloofde het een heel knap kleed gaat vinden. Heb zoal eens gepolst. En laat hem alle jurken zien en haalt hij toch niet het kleed eruit dat ik ook mooi vind. Succes nog meid.
Dank u wel cindy! ja, ik heb nogal de vreselijke eigenschap van te twijfelen en je wil alles zo perfect mogelijk en dan doe je al eens rare dingen zeker…
Ik hou u naam en gegevens zeker in gedachten ☺ dit is namelijk een van de foto's die ik heb afgedrukt om als voorbeeld mee te nemen.groetjes
Beste,Is het kleed nog steeds te koop? waar heb je het gekocht? en van welke streek bent u?Mvg kim
Hallo, sorry voor late reactie… Op vakantie geweest… Het kleed is nog steeds te koop. Heb het gekocht bij JPC in antwerpen. Ikzelf ben van hallaar.
En wat is uw laagste vraagprijs voor het Kleed? Ikzelf heb maat 36, dus er zouden nog aantal retouches moeten aangebeuren ook, dit kost ook nog wel wat.
graag foto: schonewilledeborah@hotmail.com merci
kim, veel retouches zullen er niet aan moeten gebeuren. Ik heb zelf maat 36. Het kleed viel klein uit… De prijs die ik gegeven heb is voorlopig de laagste prijs. Het kleed staat nog maar pas te koop, ook op andere sites. gr
Deborah, foto is verstuurd! gr
Hey Ann , ik heb geen foto's ontvangen :-(
deborah, kreeg ze idd niet verzonden naar uw email?? heb u gevonden op facebook en foto gestuurd via messenger...