Terug naar overzicht
Hallo!Ik heb daar een week geleden mijn droomjurk gekocht aan een zeer schappelijke prijs! Mijn ervaring was op zich sowieso al zeer positief. De eerste keer dat ik ging heb ik voornamelijk gezegd wat ik niet mooi vond en dan begon het passen. Als ik eens iets anders wou testen, was dat geen probleem. Het gaat snel, maar dat vond ik super, het was de eerste winkel waar ik eindelijk eens wat meer jurken kon passen! Ik heb al negatieve reacties gelezen op deze site en ik denk dat dit ook komt doordat het snel gaat (terwijl er wel 2u per klant uitgerekend is, wat bij sommige echt minder is), maar ik vond dat alleen maar een voordeel, want zo kan je veel passen. Ze blijft uiteraard wel een verkoopster, maar dat merk je in elke winkel, logisch ook. Op het einde had ik zo'n 7 jurken over in mijn selectie, dan beginnen filteren (waar je dan meer tijd voor kreeg) en één sprong er echt uit! Ik had ook al meerdere winkels gedaan en nu had ik eindelijk het gevoel : Dit is dé bruidsjurk voor mij! En om het compleet te maken, was de prijs dan ook nog eens in groot contrast met de andere winkels. Aangezien het op zich wel nog altijd veel geld blijft, had ik een tweede afspraak gemaakt om er een paar nachtjes over te slapen, maar ik bleef eraan denken, ben dus teruggegaan en heb de bruidsjurk gekocht. Ook de tweede afspraak was zeer aangenaam! Ook schoenen daar gekocht en ik zal ook de rest daar kopen. Voor mij is deze winkel een absolute aanrader! Veel succes nog met de zoektocht!