Terug naar overzicht
proficiat Jolien! Het zag er allemaal prachtig uit!Jullie hebben ongetwijfeld een superleuke dag gehad :)Geniet van de getrouwde dagen
Waauw supermooie foto's en wat een toffe ideeen dat jullie hadden.Die photobooth wil ik ook op mijn huwelijk.superdikke proficiat.Van mij is het nog 2jaar maar wat verlang ik voor mijn dag.
Zag er echt een prachtige dag uit!Een dikke proficiat gewenst! Wij wilden ook de spaghetti photobooth maar was alreeds gereserveerd, jammer genoeg :-(
Ooh super mooie foto's en super mooi koppel en ik heb er zelfs traantjes bij gelaten. Nog heel veel succes in jullie verdere leven. Cindy
Hallo Jolien!Mooie foto's, écht!! Toen ik de bedankjes zag voor de getuigen en ouders, was ik helemaal verkocht! Waar heb je deze gehaald aub??Groetjes,Meggie
Hallo Jolien!Mooie foto's, écht!! Toen ik de bedankjes zag voor de getuigen en ouders, was ik helemaal verkocht! Waar heb je deze gehaald aub??Groetjes,
Meggie
Bedankt iedereen :-))Meggie, je kan de potten bestellen als je googlet op foto sfeerlicht, dacht ik. Ik heb eens zo eentje besteld, maar omdat ik er nu 4 nodig had, ze nagemaakt. - Koop potten in bijv. Action- Koop doorzichtig stickerpapier in bijv. Ava papierwaren- Print de foto's of teksten die je wilt op het stickerpapier- Kleef de stickers op de pot :-))Enige nadeel: Ze zijn wss niet zo waterbestendig, gezien het stickers zijn. Bij die website bestel je ze en de doto wordt geprint. Maar dat kost je meer natuurlijk.
De foto wordt geprint*
En wie heb je gekozen voor je kapsel? Was je daar tevreden van?
DS Hair in Gistel. Heel tevreden! Mijn proefkapsel is wel langer blijven zitten dan hetzelfde kapsel op de dag zelf. Dat was wat jammer.Ze zijn wel wat duurder (ik betaalde 60 euro), maar kunnen specialere dingen dan het gemiddelde kapsalon.
Jolien,ik vind je gastenboek super!!!kan je mij helpen? heb je het ontwerp nog ergens?mag ik dit van je gebruiken? please, please?grts,Vannessa
Jolien,
ik vind je gastenboek super!!!
kan je mij helpen? heb je het ontwerp nog ergens?
mag ik dit van je gebruiken? please, please?
grts,
Vannessa
Hallo,Idd uw gastenboek is super!Hoe maakte je dit dan, gewoon een fotoboek bestellen ofzo?Grtz,Els
Oeps, ik zie de berichten nu pas... Ik controleer niet meer zo vaak sinds het huwelijk gepasseerd is.Ik heb het ontwerp denk ik nog wel ergens staan, maar er zal nog wel het één en ander moeten aangepast worden.'t Is inderdaad gewoon een fotoboek waar heel veel uren werk in gekropen zijn