Terug naar overzicht
Hallo, ik ben vorig jaar op kerstdag ten huwelijk gevraagd en wij trouwen nu volgende week zaterdag. In januari had ik mijn kleed en onze zaal al en ook onze datum bij het gemeentehuis. Ik zou zeggen begin op tijd en weet goed wat je wil. Niet dat je achteraf denkt van had ik misschien beter zo of zo gedaan. Het moeilijkste vond ik onze bedankjes daar heb ik lang zitten op twijfelen. Uiteindelijk is het een snoepbuffet geworden. De mensen krijgen een klein doorzichtig tasje met twee trouwrringen eraan en twee gelukspoppetje een bruid en bruidegom. Ze kunnen het tasje zelf vullen. Ik heb spek met onze naam en datum erop en ook UFO lekstokken met onze naam en datum met ringen en de andere soort met hartjes. Dan ook doopsuiker met de vriend zijn naam en daar een bambi op en bij de mijn een uil. Dan ook smarties en zuurtjes en verpakte snoep met mr en mrs en muntjes met de opdruk Dank je wel dat je erbij was. En suikerhartjes met verschillende opschriften erop. Ik zou zeggen heel veel succes met je voorbereidingen en een goeie raad hou een draaiboek bij is leuk en zo ka je ook alles mooi opschrijven en is ook een leuke aandenken na de trouw. Groetjes
Ik ben 1 januari 2015 ten huwelijk gevraagd en we zijn 4 juli getrouwd. In principe heb je dus zeker tijd genoeg om alles geregeld te krijgen.Vooral met de grote zaken kan je best op tijd beginnen: zaal, fotograaf, dj want die kunnen wel eens lang op voorhand al geboekt zijn.
Dankuwel voor de tip.We zullen er dan maar aan starten met de voorbereidingen.Kheb al enkele ideetjes voor de dag nu ze nog verwezenlijken.
Tussen onze verloving en ons huwelijk zal een kleine 2 jaar tussen zitten.Voordeel: veel tijd = veel keuze. Je bent overal als een van de eerste bij. Je kan overal goed over nadenken en je hebt tijd om te zoeken tot het 100% jouw smaak is. Nog een voordeel is dat je nog wat extra kan sparen.Nadeel: ik vond het te lang wachten tot de nieuwe collectie en heb beslis om op jurkenjacht te gaan voor de nieuwe collectie. Als bij wonder direct geslaagd in de eerste winkel.
Hallo leslie,wat moet ik me inhouden om nu nog niet te zoeken achter mijn kleed,en keuzes en ideeen genoeg hoor ben volop bezig mails naar fotografen te sturen en mails om zo een photobooth te huren.Nu wchten op antwoorden en prijzen.Decoratie voor op de tafels hebben ze in de zaal alleen de tafelnummers of wat dan ook. Moet ik nog zoeken maar we weten niet wat we gaan gebruiken.
Ik ben afkomstig uit west vlaanderen dus ideetjes en tips welkom
Beste Severine, Al nagedacht over je bloemen? www.detafeldecorateur.be