Terug naar overzicht
Dag AnDe meeste winkels vinden het niet fijn als je hun collecties fotografeert, want bruidskledij is duur. Ze beschermen zichzelf tegen oneerlijke concurrentie in het buitenland en online. Mijn eigen kleed vond ik nadien online voor een kwart! van de prijs. Vergelijkbaar met piraterij in de film- en muziekbusiness. Het heeft dus niets te maken met een persoonlijke afkeer, maar eerder met een streefcijfer wat betreft de verkoop en een niet zo attente verkoopster. Vraag een verkoopster de naam en/ of het productienummer van het kleed, moest het dan niet meer verkrijgbaar zijn dan kan je het alsnog proberen te vinden in een andere winkel of online. Veel succes met de zoektocht naar jouw kleed! Joyce
Inderdaad gelijk Joyce zegt ze doen dit om hun eigen te beschermen en dat je het bv niet laat namaken. Zo mocht ik in hun boek kijken wat ze hadden maar mocht het niet meegenomen worden. Zo bruidswinkels moeten echt tegen mekaar op concureren en vaak heb je op light in the box al heel goedkope trouw kleren. Dit heeft niks met jouw beperking te maken geloof me vrij. En moest het zo zijn dat jij dat denkt a wel dan verdienen ze gene klant niet meer. Ik zou zeggen geniet nog van je voorbereidingen. Groetjes
Hey Ann, ik (Dorien) ben samen met mijn schoonmama en mama gaan kijken voor een trouwjurk bij Linx in Leuven en daar wou mijn schoonmama een foto nemen maar de verkoopster zei: sorry maar dat is verboden, terwijl in de kleedkamer langs ons foto's aan de lopende band gemaakt werden. In de zaak waar ik mijn kleed heb gekocht, bij Couture Maxime in Aarschot, staat ook een plaatje: gelieve geen foto's te nemen. Maar ik had aangegeven dat mijn papa mijn kleed betaalde en ik toch zijn fiat wou, maar dat ik ook wel voor 99% zeker was dat dit mijn jurk was en zeker in deze winkel mijn kleed zou kopen, maakten ze er geen probleem van. Ze vroegen wel van de foto zeker niet op facebook te delen of dergelijke. Ze dekken zichzelf dus wel degelijk in, je moet dus echt niet denken dat dit met jou beperking te maken heeft maar de manier waarop ze aangeven "geen foto's" vind ik toch wel belangrijk! Ik hoop dat je toch nog je droomjurk mag vinden. Groetjes Dorien