Terug naar overzicht
Wij trouwen om 10 uur voor de gemeente, om 11u30 voor de kerk. Dit zal ongeveer duren tot 12u30-13uur. Daarna rijden we allemaal door naar ons huis waar een grote tent staat.Hier worden broodjes en dergelijke gegeven.Wij gaan voor de foto's van 14 uur tot 16 uur en om 16u20 vertrekken wij richting de zaal.
Hallo Brenda dankuwel voor je vlugge reactie en gaat de familie mee op locatie of blijven ze bij jouw thuis.
Ik zit ook met dit probleem , ik dacht om de familie mee te nemen op locatie om samen met hen eerst wat foto's te nemen en ze dan naar ons thuis te laten gaan om iets te eten en te drinken. Wij zouden dan nog een uurtje alleen foto's nemen.
Wij zijn om 10u45 getrouwd.Daarna iedereen meegenomen voor een drankje.Tegen 12 à 1 uur is iedereen vertrokken.Wij zijn foto's gaan trekken en een broodje gaan eten.Om 5 uur begon onze barbecue 40 km verder.Niemand vond het een probleem om over huis te rijden of zichzelf te vermaken.Mijn tante die van de zee kwam (wij wonen in Mechelen, het feest was in de Kempen) is bijvoorbeeld meegegaan met iemand anders die dichterbij woont.Iedereen vond het gewoon logisch dat wij hen geen hele middag gingen entertainen.
Wij gaan enkel met de kinderen op fotolocatie en na een halfuur-uur komt mijn vader ze oppikken.De familie + naaste vrienden die mee naar de gemeente/kerk gaan blijven gewoon allemaal bij ons thuis doordat ze allemaal van ver komen :-D. Mijn deel van de familie is van Vlaams-Brabant en ik woon in Provincie Antwerpen.Ik denk van 13 uur tot 16u20 dat dit geen probleem is. We hebben voor de kinderen ook een springkasteel geregeld, zowel bij ons thuis als op de locatie waar de feestzaal gevestigd is ;-)
Dag Severine,Het gebeurt vaak dat de familie dan samen ergens een broodje eet... Inclusief vervoer ben je toch anderhalf tot twee uur weg op fotoreportage.Sterrebos is leuke locatie voor buitenfoto's!Greetz,Christ
Dag Severine,
Het gebeurt vaak dat de familie dan samen ergens een broodje eet... Inclusief vervoer ben je toch anderhalf tot twee uur weg op fotoreportage.
Sterrebos is leuke locatie voor buitenfoto's!
Greetz,
Christ
Dankuwel voor de reacties.We gaan het nog zien waar en wat we gaan doen met onze familie
hey!Wij gaan voor de trouw zelf al foto's trekken, zo ben je bij iedereen de rest van de namiddag.
Beste Saverine,wij zijn om 11u getrouwd (enkel voor de wet), aansluitend hebben we met de suite foto's getrokken op het domein van het Kasteel van Wippelgem (daar gaan alle trouws door in Evergem...).We zijn daarna met suite naar bij ons thuis gegaan. Daar had ik zo'n verrassingsbrood met drankjes voorzien.De suite had dan eigenlijk wat vrije keuze van wat ze deden nadat we ons maag wat gevuld hadden en het bruidspaar richting fotolocatie trok: Op stap gaan, wat gaan rusten bij hun thuis of in de geboekte hotelkamer, bij ons thuis nog even wachten.Niemand had daar een opmerking over.Ik heb wel 2 weken voor de trouw de suite op een zondagnamiddag voor koffie en gebak uitgenodigd bij ons thuis. Ik had voor iedereen een draaiboekje geprint zodat iedereen een beetje wist hoe de dag ging verlopen.Iedereen wist dus ook op voorhand van die opties en de meeste waren blij dat ze nog even konden rusten om er dan vanaf 17u weer helemaal tegenaan te gaan!
Beste Saverine,
wij zijn om 11u getrouwd (enkel voor de wet), aansluitend hebben we met de suite foto's getrokken op het domein van het Kasteel van Wippelgem (daar gaan alle trouws door in Evergem...).We zijn daarna met suite naar bij ons thuis gegaan. Daar had ik zo'n verrassingsbrood met drankjes voorzien.De suite had dan eigenlijk wat vrije keuze van wat ze deden nadat we ons maag wat gevuld hadden en het bruidspaar richting fotolocatie trok: Op stap gaan, wat gaan rusten bij hun thuis of in de geboekte hotelkamer, bij ons thuis nog even wachten.Niemand had daar een opmerking over.Ik heb wel 2 weken voor de trouw de suite op een zondagnamiddag voor koffie en gebak uitgenodigd bij ons thuis. Ik had voor iedereen een draaiboekje geprint zodat iedereen een beetje wist hoe de dag ging verlopen.Iedereen wist dus ook op voorhand van die opties en de meeste waren blij dat ze nog even konden rusten om er dan vanaf 17u weer helemaal tegenaan te gaan!
O Severine! Sorry dat ik mij mistypt heb en het lijkt alsof ik jouw naam niet kan schrijven
Geen probleem hoor.Wij dachten om ze allemaal mee te nemen naar het restaurant in het sterrenbos in Rumbeke.Ze kunnen daar iets kleins eten en we willen toch foto's hebben van iedereen,dat is toch moeilijk e om iedereen tevreden te stellen en om hun niet te vervelen.We zoeken het nog uit.Ik heb nog 697dagen op de teller staan.Kheb nog tijd
Wij gaan later pas foto's laten trekken. Dus niet op de dag zelf. Op die manier willen wij dit omzeilen :-)