Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeltoewijzing, origineel? Tips welkom

2-8-2015 15:37:20
Hallo,

ik trouw binnekort en ben op zoek naar originele tafeltoewijzing...

overlaats naar een huwelijk geweest waarbij de tafeltoewijzing was met duck eendjes in verschillende kleuren, vorig jaar was er ook nog een hele originele idee.. tafeltoewijzing met liefde is ...

maar wil iets unieks... :)
Iemand tips??

evelyn
30-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1792

severine
1-7-2017
 Meld misbruik2-8-2015 16:44:12

Hallo Evelyn daar ben ik ook nog aan het over nadenken. films die jullie graag zien,mooiste liedjes van jullie,kleuren,plaatsen waar jullie al geweest zijn,foto's van jullie toen jullie klein waren.Je moet eens kijken op pinterest er staan daar allemaal ideetjes op.

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik2-8-2015 18:24:21

Wij hebben het onder andere al met snoepjes gehad.
Zakje in de hand (gekregen bij 't binnenkomen van de zaal), grote pot op tafel.
De snoepjes mochten op .

Je kan bijvoorbeeld ook van oude foto's puzzels maken en de mensen laten puzzelen.

Of als je op huwelijksreis gaat iets in dat thema doen?
Stel dat je bijvoorbeeld naar Griekenland gaat, geef je iedere tafel de naam van een eiland.

KIM
1-8-2016
 Meld misbruik2-8-2015 21:48:23

Onlangs iets heel leuks gezien op Pinterest: bv, tafelnummer 5 heeft een foto van jullie toen jullie 5 jaar waren.

Steven
22-8-2015
 Meld misbruik3-8-2015 9:05:25

Elke tafel is bij ons een deel v een belangrijke datum. Hebben 8 tafels maar de eretafel is tafel 31 omdat 31 is an 31-12-11 onze eerste ontmoeting!

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik4-8-2015 10:08:16

Wij hadden 10 tafels. De gasten kregen wel een tafel toegewezen maar mochten wel zitten aan de tafel waar ze wilden. Enkel de suitetafel had naamkaartjes.
Wij hebben het systeem bedacht van "de mensen zoeken hun naam bij de naamkaartjes en krassen het hartje weg > zo zien ze aan welke tafel ze moesten plaatsnemen" > kei veel leuke commentaar op gekregen! Zal proberen om foto bij te zetten.

jessy
1-8-2015

Marc
17-9-2016
 Meld misbruik4-8-2015 12:22:38

Nope :) Je zal ze op openbaar moeten zetten ... :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...