Terug naar overzicht
Hallo! :)Ik heb er een week geleden gezien in de Action, voor iets van een € 2 per stuk. En het was niet in de voorlopige folder. Het lag echt bij de definitieve collecties, ergens bij de kaarsjes. Ik heb er ook al aan zitten denken om zoiets te gebruiken ter decoratie. Wat zou jij er precies mee doen?Succes alvast :)
Inderdaad, ik heb ze ook in de action zien liggen :)
Wij hebben onlangs redelijk veel bomen laten omzagen en hebben hier nog heel wat hout liggen.. weet niet uit elke regio je bent?
@Kim: Ik zou ze als 'onderzetter' willen gebruiken op de receptietafels met een klein vaasje op met wat bloemetjes in.Merci voor de tip. Ik zal action eens checken.@Jill: Ik ben van Mechelen maar de ruime regio rond Antwerpen - Turnhout - Mechelen is geen probleem. Van waar ben jij?
Wij gebruiken ook boomschijven als onderzetter onder onze vaasjes met bloemen. Ik had er inderdaad ook in de Action zien liggen, maar vond die heel groot. Uiteindelijk aan één van onze buren met grote houtvoorraad een stronk gaan vragen en zelf gezaagd.
Ik woon in Waasmunster, is niet super ver van Mechelen af. Als je wil mag je altijd eens komen kijken of je er iets mee kan doen!
En? Dan iets gevonden? Ben benieuwd :)
Ik ben in Action geweest maar ik vond de schijven wat te groot en te dik... Maar bedankt voor de tip!