Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleren zoontje 2 jaar

8-2-2007 7:22:00
Hallo,

Wij trouwen in de zomer en ik zou mijn zoontje graag aankleden in een zeer moderne, mooie outfit.
Ik heb me al suf gezocht op het net... De kleren van Legno Rosso spreken me enorm aan, maar die beginnen pas aan grotere maten. Van Gymp heb ik ook iets mooi gezien (ik wil voorlopig dus wit en een losse das, vind dit zo cool!), aan welke maat beginnen die kleren? Of heeft er nog iemand tips??
Alvast dank!

Magali
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 582

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik8-2-2007 9:13:39

Ik heb ook een bruidskindje van 2 jaar en ben ook van plan om kleertjes van Gymp te kopen. Ben al gaan informeren in winkel en begint al vanaf 2 jaar.

Wendy

Meld misbruik9-2-2007 12:48:32

Hey Magali,

Van Gymp hebben ze idd al kleren voor 2 jarigen.
Had hier eerder op het forum ook al een post gezet over een winkel in West-Vlaanderen waar je de collectie van vorig jaar kan krijgen voor een heel goedkope prijs. Ze hebben in die collectie ook witte hemden. Dassen voor kindjes hebben ze ook; echt heel tof!!

Magali
23-6-2007
 Meld misbruik9-2-2007 12:53:45

heel erg bedankt voor de reacties!
Zullen binnenkort eens gaan kijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...