Terug naar overzicht
Beste WendyHet Molenhof in Ravels zit met zijn prijzen (zelfs met eten) zeer scherp.Vriendelijke groetenBart JonkersDj Wacko JackoJacko Sound bvba
Beste Wendy, enkel de Meirheide heb ik geen ervaring mee.Elke zaal heeft zo zijn voordelen, Herthoeve heeft een grote tuin, schappelijke prijzen, weet niet of je hier zelf de catering mag kiezen.Kunstvrienden is een mooie locatie(iets meer "karakter" dan de Herthoeve), hier mag je zelf je catering vastleggen, dus kan wel een voordeel zijn .Kapelhoeve is een mooie feestzaal, met prachtige tuin, en zeer goed qua eten, heb hier al verschillende trouwfeesten gedaan, meestal met de uitgebreide bbq-formule...echte aanraderik denk dat je niet echt een slechte keuze kan maken uit bovenstaande.succes met de voorbereidingen, mvg, Marcwww.m-pictures.be www.facebook.com/photographympictures
Bedankt!Ik trouw voor de tweede keer; in het Molenhof vond mijn eerste trouwfeest plaats. Inderdaad schitterend!We gaan eens kijken naar deze drie zalen en dan kiezen he :-)
Hey Wendy,ik heb nog wel een tip voor je nl. Kioskafé in Poppel.Vrienden van mij zijn daar getrouwd en zeiden dat het er helemaal niet duur was. Op het avondfeest werden er burgers vanuit een 50's foodtruck geserveerd.De tuin is er ook supergroot.Veel succes in ieder geval!
Hey Wendy,ik heb nog wel een tip voor je nl. Kioskafé in Poppel.Vrienden van mij zijn daar getrouwd en zeiden dat het er helemaal niet duur was. Op het avondfeest werden er burgers vanuit een 50's foodtruck geserveerd.De tuin is er ook supergroot.
Veel succes in ieder geval!