Terug naar overzicht
Aan mij hebben ze een strapless bh aangeraden hoor
Ik heb ooit een zelfklevende BH (van bij Hunkemoller) gedragen onder een bustierjurk (strapless feestjurkje). Bleef de hele dag goed zitten... tot het dansfeest begon. Door het dansen begon ik te zweten, waardoor de zelfklevende BH gewoon loskwam en de "kipfilets" door het bewegen een eigen leven begonnen te leiden. Gênant! Ik zou dus absoluut gaan voor een goede strapless BH!
Ik had dan wel een halterkleed maar had toch ook gewoon een strapless bh. Ga gewoon naar een degelijke bh winkel.mijne strapless kwam 69 euro en je kan hem ook krius en halter dragen.
Ik heb een strapless bh van poirier!
yes , it must choose strapless Bra !
Ja, ik heb een strapless bh van Marie-Jo gedragen.Bij een goede lingeriewinkel helpen ze jou daar perfect mee hoor.Ik heb gewoon een foto van mijn kleed aan meegenomen en zat perfect!
Sowieso een strapless BH nemen. Ik had ook een bustier jurk en heb er een strapless BH onder gedragen van Marie Jo. In mijn kleed was er ook een lus voorzien om de BH door te steken. Alles bleef de hele dag en nacht goed zitten. Ik moest me nergens zorgen over maken. Succes!
Ik had lingerie van Prima Donna....ook strapless BH. Maar toen ik voor mijn 2de pas ging, vond ik mijn borsten echt niet mooi zitten met die BH en in mijn kleed. Dan hebben we het maar zonder gedaan en heb totaal geen last gehad, vond het eigenlijk best leuk zonder ik heb D cup.
Wat ben ik blij dat ik een man ben
Ik heb goede ervaringen met de strapless BH's van Marie-Jo. Ze zijn wel wat duur, maar zitten echt super!
Ik had een strapless korset onder mijn kleed, bleef heel goed zitten en gaf genoeg steun!
normaal kunnen ze ook een goede ondersteunende bh verwerken in je kleed. dat hebben ze bij mijn nicht gedaan en zij had geen klachten hoor
Hier ook Marie jo! Eentje met elastieken id rug ( klinkt louche maar zit zo mooi en beweegt niet).Nog maar maand uit :)
mercikes voor de tips!!