Terug naar overzicht
Correctie :) We hebben een beetje schrik dat de mensen die aan de tafels willen zitten elkaar niet gaan horen babbelen aangezien de tafels vlak tegen de dansvloer staan.
Beste Marc, de zaal is eerder klein blijkbaar, wat betekent dat het volume dus ook niet zo luid hoeft te staan.Je beschrijving omtrent de geluidssetting, de problemen met de buren, enz..Indien je in deze zaal eigenlijk meer moet opletten naar welke richting het geluid moet naar toewaaien...ik weet niet...voor alle zekerheid check it out.Ik stel voor dat je min of meer toch eerst eens in levende lijve het maximaal volume zou moeten kunnen aanhoren.Het hoeft helemaal oorverdovend te zijn, maar er een volle, verzadigde woofer, wakkert het dansen toch aan.Laat het nu vooral net die frequentie zijn, die bij de buren hoorbaar is.Zitten babbelen bij een speaker...tegen de dansvloer, lijkt mij niet aan te raden...nog: een begonnen dansfeest is geen moment meer om te zitten keuvelen mijn inziens, voor alles is een plaats en tijd.mvg
Beste MarcIk zou persoonlijk een zaal zoeken waar dit geen probleem is. Dit kan uw feest aardig verpesten.Vriendelijke groetenBart JonkersJacko Sound bvba
Ik draai regelmatig in die zaal, en vind dit juist een fantastische locatie omdat je het geluid juist iets luider mag/kan zetten.Naast de toog is plaats voor een lounge-hoek. Dit is redelijk ver van de dansvloer, waardoor je daar redelijk normaal kunt babbelen.De zaal is zeker niet de kleinste.Ik heb hier nog nooit problemen gehad ivm geluid. Niet dat ik zó luid speel (ergens tussen de 90 à 95 dB), maar soms moet je net een tikkeltje meer hebben, en in deze zaal kan dit perfect.Ik ben alvast enthousiast over deze zaal.GroetjesThierry
Het is zelfs een luxe als je in 'breedbeeld' kunt spelen. Daarmee bedoel ik dat de DJ aan een brede kant van de dansvloer kan opstellen. Op die manier kan hij de luidsprekers meer uit elkaar plaatsen en wat naar de dansvloer draaien. Zo wordt de klank wat meer verdeeld. Overdreven luid spelen voor bijvoorbeeld 100 of 150 personen is toch totaal niet nodig. Ik had ook geen probleem in die zaal en herinner me geen opmerkingen over de buren of zo, maar de DJ set zetten ze inderdaad zo.