Terug naar overzicht
Dag aanstaande bruidjes,
Heeft er iemand van jullie ervaring met Kunst Aan de Stroom te Antwerpen?
Het lijkt me een mooie locatie, vrij recent. Maar ik ken niemand die daar al zijn trouw heeft gedaan.
Graag jullie feedback :-)
KAS staat ook op mijn lijstje van toplocaties :D Maar ik ken ook niemand die er ervaring mee heeft.Het lijkt me wel redelijk duur of valt dat mee?Ik ben benieuwd of er iemand is die ons er meer over kan vertellen. :DGroetjes,Maria
Hey Maria, Wij zoeken in september er eens langs te gaan. De huurprijs bedraagt ongeveer 2000 EUR. Qua eten en mogelijkheden weet ik niet. Ze werken met een vaste cateraar. Mij lijkt het leuk daar een buitenceremonie te houden, aanvullend met receptie en avondfeest. Welke locaties staan nog op jouw lijstje? Je maakt me nieuwsgierig :D GroetjesSofie
Hey Maria, Wij zoeken in september er eens langs te gaan. De huurprijs bedraagt ongeveer 2000 EUR. Qua eten en mogelijkheden weet ik niet. Ze werken met een vaste cateraar. Mij lijkt het leuk daar een buitenceremonie te houden, aanvullend met receptie en avondfeest. Welke locaties staan nog op jouw lijstje? Je maakt me nieuwsgierig :D
Groetjes
Sofie
Ik ben helemaal weg van Domein Martinus in Zoersel. Je kan daar ook een buitenceremonie houden en je kan in de villa overnachten. Ook het Torenhof in Westerlo is heel mooi! Ik ga volgende week ook nog kijken naar een aantal zalen die familie hebben aangeraden (Molenhuis in vremde, de schranshoeve in vorselaar en de jachthoorn in kontich) Zijn jullie al naar andere zalen gaan kijken? Welke staan er op jullie lijstje?
De Jachthoorn te Kontich staat ook op ons lijstje !:D De andere zalen die we nog willen bezichtigen zijn Horta te Antwerpen, Hof van Reyen te Boechout en Parkwest te Berchem waar je ook een buitenceremonie kan houden.Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Domein Martinus ga ik alvast ook bekijken. Alvast dank voor de tip!GroetjesSofie
De Jachthoorn te Kontich staat ook op ons lijstje !:D
De andere zalen die we nog willen bezichtigen zijn Horta te Antwerpen, Hof van Reyen te Boechout en Parkwest te Berchem waar je ook een buitenceremonie kan houden.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Domein Martinus ga ik alvast ook bekijken. Alvast dank voor de tip!