Terug naar overzicht
95DB is meer dan genoeg, wettelijk zelfs al boven het toegestane.In de pottemaeckershoeve gebruik ik altijd mijn eigen boxen, ik zeg altijd dat ik de koppeling vergeten ben om aan te sluiten op zijn boxen en steeds met succes. :)
Beste JackyIndien die zaal een klasse 2 vergunning heeft mogen ze tot 95db gaan.Beste Leen 95 db is aangenaam voor een feest.Vriendelijke groetenBart JonkersJacko Sound bvba
Die 95 db zegt heel weinig als je het materiaal niet kent, en hoe het gemeten wordt.Er is begrenzing voor de versterker naar de 4 tops van Bose, maar eigenaardig genoeg niet op de actieve baskast van Mackie. Daardoor is het klankbeeld niet erg goed. De bas overweegt te veel, zelfs als die in zijn laagste output positie wordt gedraaid. Met die bestaande situatie heb je onvoldoende midden-toon om de spraak goed te verstaan in de zaal (denk aan de aankondigingen of een speech) en ook net iets te weinig voor een gezonde punch op de vloer als je wat meer volk hebt.Ik neem er een kleine 10 inch monitor mee (eigenlijk een speaker voor de voor-beluistering van de DJ) die ik voluit richt op de dansvloer. Een soort noodoplossing. Wat er ook van zij, om die reden zal ik nooit reclame maken voor die zaal. Schoenmakers blijf bij uw leest. http://infinity.be/