TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
klara
15-9-2007
|
8-2-2007 10:31:32
Dag Caroline, wij zitten met hetzelfde probleem. (vieren daar ook op 28.07.07) In principe is de huisdj Eddy die goed is. (speelt wat je wil) Blijkbaar speelt die de dag ervoor zodat wij Dj Willy dienen te nemen maar die speelt dan weer meer Oldies en dat willen we niet. We zijn met andere woorden druk op zoek naar een goede DJ. Al wie ons wat info kan geven, welkom!
Groetjes Klara
|
|
Bart
|
8-2-2007 12:51:45
Informatie op het internet en commentaren van andere geven een eerste beeld over een dj. Een persoonlijk gesprek geeft misschien een heel ander beeld. Het belangrijkste is dat voor mij een duidelijke communicatie, en een goed gevoel. Dat je enerzijds als dj weet wat kan en wat niet kan, en dat het koppel in kwestie het gevoel heeft dat de dj weet wat ie doet en daar niet staat om zijn eigen muzieksmaak op te dringen.
Als je er echt geen vertrouwen in hebt kan je altijd vragen of je de dj in kwestie eens aan het werk kan zien.
cheers, Bart http://www.djlebart.be
|
|
Ann
2-7-2005
|
9-2-2007 10:00:56
Hoi,
Wij zijn ook getrouwd in de waterhoek. En hebben echt geen minuut spijt gehad van de huis-dj. Weet spijtig genoeg zijn naam niet meer. Alle liedjes die op onze lijst stonden zijn aan bod gekomen en de dansvloer stond altijd bomvol en iedereen heeft zicht super geamuseerd! gr,
|
|
Tina
16-8-2008
|
12-2-2007 14:23:58
Hallo! Wij trouwen op 16/08/08 en hebben onze DJ al vastgelegd. Wij vragen Win Van Coren uit Bunsbeek. Hij zingt ook geweldig goed en doet ook discobar, dus een combi is mogelijk! Hij heeft al veel feesten in de Waterhoek gespeeld. Misschien kan je eens gaan kijken op www.winvancoren.be Echt een aanrader! En zeg gerust dat ik je gestuurd heb! (Tina uit Goetsenhoven) Veel succes! Tina
|
|
Johan
|
15-2-2007 12:40:22
Hallo,
Ik ben zelf deejay en heb in alle zalen van limburg wel al eens gespeeld. Ook grote events zoals Hasselt beach, hasselt White, Dusart on fire... staan op mijn cv. Als je iemand zoekt die van alle markten thuis is, kan je altijd even contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Johan Synaeve johan.synaeve@telenet.be
|
|
marc
|
29-3-2007 12:43:23
Hallo, ga eens een kijkje nemen op www.djmarc.be en vraag om inlichtingen. Zeker goed en aangepast aan wensen van de koppels en niet duur .DOEN!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|