Terug naar overzicht
absolute ontgoocheling!
Zeer goede medewerking en veel beloftes en heel hoge verwachtingen creëren op voorhand maar op onze dag zelf hebben ze zich laten kennen.
Heel gewone hapjes ( wraps bijvoorbeeld), slordige presentatie, onvriendelijke bediening, enzovoort
Oei dat is niet zo fijn. Hopelijk heb je het de dag zelf niet aan je hart laten komen.Van waar zijn ze?
Oei, hoe jammer :-(
Je bespreekt toch op voorhand welke hapjes jullie willen en welke niet?
Dit is absoluut niet fijn !! Wij zijn ook langsgeweest bij Leconte en ze gaven inderdaad een zeer goede indruk. Uiteindelijk hebben wij niet voor hen gekozen en daar ben ik nu maar al te blij om als ik dit lees !
jammer om lezen, wij trouwen in september met traiteur leconte, hopelijk wat betere indrukken :) dit is de eerste negatieve post die ik lees van hun
Beste je heb gelijk op de dag zelf waren ze niet correct geen vriendelijke bediening mensen die serveren zijn studenten die hun job niet kennen en de keuken is ook niets . Wij hadden op voorhand onze hapjes afgesproken en kwamen met wat anders uitleg was dat ze zijden dat er niets was afgesproken terwijl alles op papier stond en ondertekend door patroon Christof zo zie je maar héDe feesteten was ook allesbehalvegroetjes