TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
6-8-2015 23:05:48
Beste Annelies,
Zij raden dat waarschijnlijk aan omdat ze daar (meestal veel) commissie op hebben...
Vriendelijke groeten Bart Jonkers Jacko Sound bvba
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
6-8-2015 23:17:01
Zoals je in Vlaanderen typische muziek en dansjes hebt, is dit ook zo in Wallonie, die wij dan minder kennen. Hun hitparade is ook al verschillend. Opgelet dus met die Waalse Dj. Een voorbeeldje slechts: 'Sexy als ik dans' van Nielson, zal ie zeker niet hebben. Mvg
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
7-8-2015 18:10:32
Als je dan toch voor die zaal koos, en verplicht bent om de installatie te huren, dan moet je die situatie aanvaarden. Reken dat de huur van die installatie eigenlijk een bijkomende huurprijs van de zaal is, maar je die niet zomaar op de totale huurprijs van je DJ kan verhalen.
DJ's draaien tegenwoordig bijna allemaal met software. Voor de ene Serato DJ, de nader Traktor, VDJ8 en er zijn er nog. Naargelang hun technische gewoonte kiezen ze ook hardware die erbij past en waarvan de midi settings klaar staan voor hun setup. M.a.w. van een vaste installatie heeft een externe DJ vaak de helft van het materiaal niet nodig. Meestal staat het aanwezige materiaal ook in de weg. Maar daar leren de mobiele DJ's te leven en passen zich overal aan.
Voor een PLUG-IN (op maat aansluiten) rekenen wij 50 euro minder aan dan een COMFORT (volledig eigen basis-installatie). Als de zaaluitbater 100 euro aanrekent of 300 euro, daar kunnen wij niets aan doen. Die 50 euro only, is van mijn kant in elk geval een sterk "schoenmaker blijf bij uw leest" signaal.
Elke regio verschilt. De West-Vlamingen doen dansjes waar ze in Leuven nog nooit van gehoord hebben. De Walen verschillen van de Noord Fransen enzovoort.
Kent die DJ ook Nederlands? Want ik durf te hopen dat je dan toch feestelijk aan tafel aangekondigd wordt? Hoe sta je zelf tegenover het feest. Wordt het een moderne trouwfuif met quasi niets van mondelinge animatie die zachtjes uitdooft, of verwacht je een kwinkslag bij de polonaise en een denderend afscheid met je vrienden om je heen?
|
|
LB.
|
9-8-2015 13:44:40
Ik heb al meermaals in profondval gedraaid. De geluidsinstallatie is zeker OK. Dat de geluidsinstallatie via hun moet genomen worden, dat is nieuw, laatste keer heb ik alles zelf gezet.
Maar goed, er is plaats genoeg om je eigen dj set aan te sluiten op de installatie van son excentrique.
Over prijs zijn er genoeg topics, daar ga ik me niet over uitlaten. De ene is duurder dan de andere ... een gelijkaardige vraag zou zijn "hoeveel kost een gemiddelde auto ?"
|
|
Annelies
12-5-2016
|
18-8-2015 20:44:40
Ok, toch even iets rechtzetten. Ik had het verkeerd begrepen: er staat een geluidsinstallatie van Son Excentrique en ik ging ervan uit dat we die verplicht moesten gebruiken en dus huren. Maar na opnieuw te vragen, blijkt dat hun materiaal optioneel te huren is, maar zeker niet verplicht.
Bedankt alvast voor jullie reacties!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|