Terug naar overzicht
Hey Kirsten.Wij houden ons trouwfeest in den Eyck in Kasterlee in de nieuwe zalen achteraan. In september zouden deze af zijn en gaan we voor een 3e keer kijken ondertussen.Wij hebben hier nog geen problemen mee gehad voorlopig en altijd redelijk snel kunnen gaan kijken (ook toen deze nog in opbouw was).Wij voelen ons er heel comfortabel bij omdat ze toch sowieso een bepaalde stijl/klasse/uitstraling aanhouden die zich over het geheel uitstrekt (schuur, houten balken, mooie tuin,...)Veel succes met jullie beslissing!
Beste KirstenDen Eyck is een van de betere zalen uit de streek. Daar zou ik me geen zorgen over maken.Vriendelijke groetenBart JonkersJacko Sound bvba www.jackosound.be
Ook goede ervaringen met den Eyck hier.Binnenkort, 10 September hebben zij inspiratiedagen,een kleine trouwbeurs.
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest in den Eyck geweest. Heel mooie locatie (dieje nieuwe zaal ken ik natuurlijk niet) en heel lekker eten!
Hallo Kirsten,Ik ben 2 weken geleden naar een trouwfeest ginds geweest. En ik moet zeggen: Goede bediening en het eten was er lekker (BBQ)!
Wij trouwen er ook volgend jaar in september :)Wij hebben de nieuwste zaal (die dus nog niet helemaal af is) geboekt en gaan er volgende week nog eens eten en een kijkje nemen. Wij waren helemaal weg van de service en de ontvangst van Joris, de gastheer van Den Eyck. Wij kunnen hier helemaal ons ding doen en zijn helemaal fan :)Wij moeten niet heel lang wachten om te gaan kijken, een weekje ofzo, maar toen hadden ze net eventjes verlof, vandaar. GroetjesElien