Terug naar overzicht
Hoi Allemaal
Ik ben er al héél vroeg bij.. Wij trouwen in augustus 2017 :-)
Maar om de nodige stress te vermijden (ik ken mezelf) ben ik toch al wel op zoek naar vanalles en nog wat.
Om te beginnen.. Naar een mooie locatie.Wij zouden graag onze ceremonie op locatie doen (regio Herentals-Lier).Iemand die leuke tips heeft?
Alvast bedankt!
GroetjesTessa
Dag Tessa,Wij zijn in Hof van Nazareth gaan kijken. Is een zeer mooie locatie!Werden er heel vriendelijk ontvangen.Misschien de moeite om te bekijken?http://www.hofvannazareth.be/ veel succes!GroetjesElena
Bij ons is het zaal Familia in Nijlen en klinkt toch veelbelovend ;-)
Beste Tessa Kom gerust langs op onze Trouw & Trends evenementen dit najaar. Op 18 oktober is er een beurs in Hotel Royal Astrid te Oostende, 11 november in Salons Ter Velde in Aartrijke en op 29 november in Domaine De Jaurieu te Arc-Wattripont. U kan meer informatie terugvinden op www.trendytrouwen.be , hier kan u ook gratis tickets bestellen voor de beurzen en deelnemen aan onze wedstrijden. Met vriendelijke groetenTrendy Trouwen
Dag Tessa Proficiat met de trouwplannen.In 2013 heb ik een huwelijk gehad met een ceremonie in de tuin bij het Hof van Beatrijs. Deze locatie heeft een prachtige grote tuin voor een ceremonie.Bovendien was het heel leuk samenwerken met de mensen van deze locatie.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Hey Tessa, ik weet enkele toffe locaties in die buurt. Mail me gerust eens hiervoor.Groeten,Frederic Vanwalleghem Fotograafwww.marriageweddingphotography.com info@fredericvanwalleghem.com
En als je al aan de muziek toe bent, ken ik een leuke groep :-)White Coffee : zie website www.white-coffee.be Gospels, traditionals, kippenvelmomenten en ambiance, wij brengen het allemaal...Altijd welkom op een repetitie om eens te komen luisteren.Je mag me ook bellen ...Frieda 0486/102293Onze dirigente is van jullie regio, dus dat kan ni misgaan ;-)Veel succes en plezier bij de voorbereidingen.Groetjes, Frieda