Terug naar overzicht
Ons liedje om met de ouders te dansen is 'Have a little faith in me' van John Hiat, Openingsdans is 'Avond' van Boudewijn de Groot. Beiden vonden wij niet te 'plakkerig' :-DSucces! :-)
"up where we belong" van joe cocker en jennifer warnes"door veel van mij te houden" van sandra kim en frank galanhier zit toch wat betekenis achter. maar smaken verschillen en wat voor de 1 mooi klinkt is voor de ander misschien het tegendeel. na onze openingsdans wil ik met mijn vader dansen (niet volgens het boekje) en ik heb daar een liedje voor dat hij heel graag hoort en dan is het ook een super mooi en emotioneel momentsucces!!grtjs!!!
Laat het aan je DJ over! Die kiest wel een classic uit die past bij een wat oudere generatie?Voorbeelden:Eric Clapton - Wonderful TonightUmberto Tozzi - Ti AmoWij werken met een online voorbereiding, maar de tweede opener vragen we niet op. Soms geeft het bruidspaar het aan via het vrije veld. Meestal gewoon niet en kiest de DJ zelf. Het hangt van de individuele situatie af wat best geschikt is. Het gebeurt al eens dat er geen tweede opener met ouders is. Ze zijn gescheiden en er ontbreekt iemand, ze zijn te oud, er is een vader en een stiefvader aanwezig en de bruid wenst niet te kiezen enzovoort.http://infinity.be/voorbereiden/