Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Ons huwelijk van 27 juni 2015 zit er nu toch al een zes-tal weekjes op en het was een fantastische dag. Aan iedereen die nog moet trouwen, één tip, genieten en nog eens genieten van ieder moment want het gaat zo snel die dag.
Een aantal zaken mogen nu dus de deur uit. Ik heb alvast het volgende te koop :
- rode loper van 30 meter lang en 1m30 breed. Is nog in zeer goede staat want het was droog weer en er is maar een tweetal keer over gelopen. Mag weg voor 100€ (nieuwprijs was bijna 300€)
- paraplu hart fuchsia --> 12,5€ (nieuwprijs 20€ - niet gebruikt)
- sleepspeld poirier in perfecte staat en met de verpakking nog (ik vond dit zeer handig voor tijdens het avondfeest) --> 10€
- haarjuweel poirier --> 25€
-sluier poirier - enkellaags en 2m80 lang (model S50E) afgewerk met kant, parels en blinkers. Nieuwprijs was bijna 200€. Mag weg voor 100€.
- hartjesvormige krijtborden voor op tafel te zetten. 12 stuks te koop aan 1€ per stuk
- 2 witte zuilen (wij hebben hierop vierkante vazen gezet met kaarsen en bloemblaadjes in en dit stond aan de ingang van de kerk). We hebben dit laten maken en was dus duur in aankoop. Deze zuilen mogen weg aan 75€ stuk.
- houten kader met koordjes en mini wasknijpers voor het ophangen van polaroid foto's (wij hebben als gastenboek polaroid foto's genomen en de mensen dit laten inplakken met hun wensen). De kader is zilvergrijs gespoten en de koordjes zijn fuchsia. Is voor 75 polaroid foto's. Mag weg voor 10€.
Indien interesse in één van bovenstaande zaken mag je me altijd een e-mailtje sturen naar stephanie.ehrentraut@gmail.com. Eveneens ook van alles foto's te verkrijgen via e-mail.
Groetjes
Stephanie
Hallo,Ik zou wel graag foto's willen zien :-)van_der_auwera_brenda@hotmail.com
Ik heb ook interesse in foto's!SAtrouwen2016@gmail.comBedankt!
Ik zou ook graag de foto's ontvangen! schonewilledeborah@hotmail.com thx!
Dag Stephanie, Ik zou ook wel graag foto's zien...angela.nowosad@hotmail.bethx!
Dag Stephanie,
Ik zou ook wel graag foto's zien...
angela.nowosad@hotmail.be
thx!
Hallo StephanieIk zou ook graag foto's willen zien.hou.anny@gmail.comAlvast bedankt!
Nog zaken in de aanbieding?