Terug naar overzicht
Dat is een goede vraag! ik ga dus volgen, want helaas kan ik nog geen antwoord geven :p
eigenlijk nog niet over nagedacht! Maar als ge het omhoog doet dan gaat dat toch ook rimpelen? of zie ik da verkeerd? Ik zou da precies zo fel mogelijk glad strijken voor dat je je neerzet in de auto... Maar ik volg misschien dat andere dames tips hebben :) Groetjes Dorien :) PS: ik vroeg me tijdje geleden af: hoe ga ik in godsnaam naar het toilet gaan met dat lang kleed! Die truc kennen jullie waarsch wel al? :)
Dag bruidjesOf je kleed kreukelt hangt vooral af van de stof. De meeste stoffen zijn kreukbestendig. Meer over de verschillende stoffen kan je online vinden. Maak je geen zorgen geen enkele gast zal daarop letten en op je trouwdag zelf heb je geen tijd om te letten op kreuken. Voor een trip naar het toilet is het handig om een apart toilet te hebben voor de privacy- gehandicaptentoilet. Zo kan iemand je helpen met je onderrok en het goedtrekken/ vastgespen van je jurk- bij voorkeur je moeder of iemand anders die weet hoe je trouwkleed moet aan- en uitkrijgen. Veel succes! Joyce
http://www.theperfectwedding.nl/artikelen/1904/hoe-ga-wc-trouwjurk
Ik heb er op gezeten Ik heb het wel even glad gestreken onder mijn poep voor ik ging instappen en dan even aan mijn MAN gevraagd om plooitjes goed te leggen...Geen problemen mee gehad!
Ik ben er gewoon op gaan zitten en was geen probleem!Om naar toilet te gaan had ik een "plassistente" een vriendin die elke keer mee ging om mijn kleed naar boven te houden en daarna weer juist te trekken!
Tip om naar het toilet te gaan: zit omgekeerd op het toilet... zo heb je meer ruimte om je sleep/achterkant achter jou te leggen... Klinkt misschien vreemd, maar die tip gaf ik al vaak aan bruidjes en telkens gaven ze me achteraf gelijk...Greetz,Christ
Tip om naar het toilet te gaan: zit omgekeerd op het toilet... zo heb je meer ruimte om je sleep/achterkant achter jou te leggen... Klinkt misschien vreemd, maar die tip gaf ik al vaak aan bruidjes en telkens gaven ze me achteraf gelijk...
Greetz,
Christ
Bedankt voor al jullie tips ladies!Wat heb ik onthouden: kleed gladstrijken onder de poep en achterstevoren op de wc gaan zitten ;)Nog 3 dagen!!!
Geniet ervan!Hebben wij ook gedaan :)
Hoi Inge,wij hebben het zelfde kleed en moet zeggen het kreukt niet snel hoor, juist zoals de andere bruidjes zeggen ibm gaan zitten enzo mooi glad strijken.Veel grtjs en geniet van jullie dag en vooral van je prachtige prinsessen jurk, je zal zeer veel complimenten krijgen op DE jurk daar ben ik van overtuigd Sofie
Hoi Inge,
wij hebben het zelfde kleed en moet zeggen het kreukt niet snel hoor, juist zoals de andere bruidjes zeggen ibm gaan zitten enzo mooi glad strijken.
Veel grtjs en geniet van jullie dag en vooral van je prachtige prinsessen jurk, je zal zeer veel complimenten krijgen op DE jurk daar ben ik van overtuigd
Sofie
Hi Sofie! Wat leuk om te lezen :D Had jij een ceremonie in de kerk? Ben je dan op je kleed gaan zitten of heb je dat zo over de stoel gelegd?Wij (mama en ik) hebben vandaag nog eens geprobeerd om het kleed aan te doen zonder mijn kapsel te raken (het lukt redelijk goed), en ik ben eens gaan zitten ook.Maar in de kerk gaan het stoelen zonder leuning zijn, dus vroeg me nog af of het dan de bedoeling is dat je kleed er over ligt of niet? want zo breed is dat kleed nu niet echt om mooi over een stoel te liggen denk ik ;)groetjes! PS. als je ergens online foto's staan hebt, wil ik ze wel heel graag eens zien als dat kan!
hoi wij hadden in de kerk stoelen met rug. Spijtig genoeg. Zelf heb ik geen fb maar op de fb van Mia de brouwer (schepen van Aalst) staan we wel op de tijdslijn mss kan je daar is op kijken. Ons Trouw album hebben we vandaag ontvangen😁 wat is de jurk prachtig. Ben er nog altijd verliefd op😉 laat iets weten of je de foto hebt kunnen bekijken. Anders zoek ik een andere oplossing 😉Grtjes Sofie
oja op het dekenaat zone 2 Aalst zal je zeker en vast een foto vinden
kheb de foto gevonden op Mia haar facebook. Wat een prachtige jurk heb je toch :DJe man zijn kostuum ziet er ook wel knap uit! Veel plezier nog in het getrouwde leven ;)Nog 3 keer slapen voor mij.....
😁 ik wens jullie een Super dag toe! Voor mij was dit de mooiste dag uit heel Men levenIk hoop voor jullie ookVeel grtjes en zal zaterdag is aan jullie denken 😉Sofie