Nu Online
Momenteel zijn er 668 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie Lier

8-2-2007 15:20:21
Heeft iemand van jullie ervaring met Bruidslingerie Lier, een winkel die wordt openghouden door Katrijn die ooit in Big Brother mee deed?

Loont die winkel de moeite om eens van West-Vlaanderen naar Lier te rijden?

Veel keuze, aangename bediening?

Bedankt,
Lobke.

Lobke
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 867

Els
26-5-2007
 Meld misbruik8-2-2007 15:37:55

Hey Lobke,

Heb er ooit eens een BH gekocht voor onder suitekldeij (strapless). Het is een klein winkeltje, maar ze hebben toch heel wat keuze en de bediening is ook heel vriendelijk.
BH bleef heel goed zitten die dag, dus geen klagen...

Ikzelf ben mijn bruidslingerie gaan halen bij Svelta in Deurne (hebben ook website), op aanraden van de bruidswinkel. Grote winkel, met superveel keus en ze blijven echt zonder morren zoeken tot je de juiste BH gevonden hebben. Een echte aanrader!

Els
26/05/2007

Chris
23-6-2007
 Meld misbruik8-2-2007 17:40:45

Els,
Ik ben van Lier en dat is in mijn ogen geen klein winkeltje meer... Katrijn had het pand van het kruidvat daarnaast ook gehuurd en daar is nu 1 grote nieuwe winkel in de plaats gekomen.
Vermits ik geen BH's draag kan ik over de rest niet oordelen ;-)

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik8-2-2007 21:35:52

hela

ik wist niet dat Marie-Fleur van die Katrijn was, maar ik rij er zondag met mijn moeder naartoe. Ze doen blijkbaar opendeurdag dan van 10 tot 17u. Als je wil, kan ik wel eens laten weten wat ik ervan vond nadien.

groetjes
Bieke
180507

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik9-2-2007 8:28:46

Bieke,

Dat zou heel vriendelijk zijn van jou!!

Bedankt!

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 16:48:09

ok komt in orde. Ik zal maandag of zo ff iets laten weten bij dit berichtje.

groetjes
Bieke
180507

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik11-2-2007 20:15:37

Hey Lobke

zoals beloofd hier ff verslagje over MarieFleur.
Dit is eigenlijk een gewone lingeriewinkel, waar ze ook bruidslingerie verkopen. Ik was gewoon op zoek naar een strappless bh of bustiermodel met slip. Ik denk dat veel afhankelijk is van welke maat je hebt. Ikzelf heb maat 70-75E en ik heb maar 1 bh aangehad die echt mijn maat was. Ze hadden verschillende modellen hangen, maar weinig in mijn maat eigenlijk. Dat vond ik wel jammer. OOk voor een bustiermodel had ik geen enkele in mijn maat. Ze hebben er dus wel mooie modellen, maar ik denk dat ze die in andere lingeriewinkels ook wel hebben. Ik zou toch eerst eens bij jou in de buurt kijken bij een echte lingeriewinkel. WAnt ik denk niet dat het daar nu zo speciaal was. Maar ik heb natuurlijk ook nog geen andere winkels bezocht.

veel succes met de zoektocht!

groetjes
Bieke
180507

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...