Terug naar overzicht
Hallo Lotte,Heel mooie trouwbelofte. Ik zou ook eerder je en jou gebruiken. "Vandaag word ik jou trotse vrouw". Klinkt iets spontaner. Ik zou ook nooit U gebruiken in mijn gelofte omdat wij dat niet gewoon zijn om te zeggen tegen elkaar. Dat zegt men tegen een persoon die je niet zo goed kent vind ik. Zaterdag is het ook onze grote dag,en de weersvoorspellingen zien er schitterend uit hé. Ik wens je een hele mooie dag toe en geniet er maar goed van. Wij gaan dat ook doen hoor.Sandra
Mijn gelofte,ze beginnen altijd met een sprookje er was en ze leefde nog lang en gelukkig. Zo begon het ook bij ons op 18 november, 7 jaar geleden. Je kwam helemaal van antwerpen naar mij in het Limburg se. Je klopte aan en je straalde toen je me zag. Je bent sindsdien nooit meer weggegaan. Wat ik voor je voel is met geen woorden te beschrijven . .Mijn liefde voor jouw gaat zo diep. Als ik naar jouw kijk zie i' die glinstering in jouw ogen en het verlangen naar mij. Jij kent me Door en Door en je ziet wanner er iets is. Je neemt me in je armen en veegt mijn traantjes weg en je fluistert zachtjes in mijn oor alles komt goed schatje ik ben er voor jouw. Samen hebben we een pracht van een dochter ons Emma. Jij werkt dikwijls lange dagen en toch neem je altijd tijd voor jouw gezinnetje. Je bent een geweldige papa voor ons kindjes. Jij geniet zo van hun als je ziet dat ze plezier maken. Ik eindig dit verhaal niet met ze leefde nog lang en gelukkig, neen dit is het begin van een hele mooie toekomst met ons als gezin. Bolleke ik zie je ongelooflijk graag en dit voor altijd. En er zijn veel traantjes gevloeid bij ons en bij iedereen die in het gemeentehuis waren. Oprechte woorden die niemand onberoerd lieten. Laat je hart spreken. Succes