Terug naar overzicht
Ik heb een Ladybird gekocht bij Maxim's couture in Mechelen :-) Kostprijs was € 1325 met retouches. Ik ben echt super tevreden van de goede service! Ook heel vriendelijke mensen :-) Mijn kleed hangt sinds maandag bij mijn ouders thuis want volgend weekend is het eindelijl zover!!! :-)
Volgende week al! Wat spannend!!! :DIs dat dezelfde Maxim als die in Aarschot? Hoor er alleen maar goeds van :)
Ik kocht een Pronovias bij Pierre-Yves in aalst (ervaringen met de winkel waren best wel goed maar ook niet super)prijs kleed 2000€ met retouches in en heb een bijpassende voile van €500 Succes met de zoektocht
Ik kocht een Pronovias bij Pierre-Yves in aalst (ervaringen met de winkel waren best wel goed maar ook niet super)
prijs kleed 2000€ met retouches in en heb een bijpassende voile van €500 Succes met de zoektocht
hoiIk had een ladybird 34037 en die koste 1299€ plus 170€ retouches mijn onderrok bestelde il via trouwoutlet 50€ Grtjes Sofie
Mijn jurk was van Linea Raffaeli (te vinden als "B15 Set 17"), kostte net geen €1200. Retouches waren een dikke €100.
Tijdens de stockverkoop van Le Chapeau in Antwerpen heb ik vorig jaar mijn jurk gevonden. Ik heb 950€ betaald voor de Haliza jurk van San Patrick. Bijpassend riempje was 250€. En dan nog retouches en droogkuis.Groetjes,Shana
Tijdens de stockverkoop van Le Chapeau in Antwerpen heb ik vorig jaar mijn jurk gevonden. Ik heb 950€ betaald voor de Haliza jurk van San Patrick. Bijpassend riempje was 250€. En dan nog retouches en droogkuis.
Groetjes,
Shana
Sophie: de winkel in Aarschot is inderdaad van hetzelfde :-) Maar voor mij was Mechelen dichter bik mijn woonplaats. Zeker een aanrader om eens te gaan kijken!
Mijn kleed is een Ladybird uit Koonings in Deurne (Nederland). Was €1600
Kleed Ladybird van Couture Ann in Aalst gekozen van 1595euro, onderrok komt op 109 euro, retouche op 89 en 2 bandjes besteld (is bustierjurk) van elk 89 euro. En dan wachten we nu af voor de prijs van de lingerie, juwelen en sluier :)
Ik had een merkloze bustierjurk met parelappliqué uit uitverkoop van I-dress in Hasselt net voor de winkel sloot. Nieuwprijs was 1300 euro, ik betaalde 300 euro en 50 euro om ze te laten inkorten. Armband en halsketting had ik al, voor ongeveer 30 euro heb ik zilveren oorbellen met parels bijgekocht bij Vente-Exclusive. Sandaaltje met hak in wit leer van Chie Mihara gekocht bij Brandos (150 ipv 300 euro). Daar nog nieuwe lingerie onder voor 100 euro ongeveer, en ik was gekleed. :-)Man had beige kostuum, blauw-wit hemd en witte suede schoenen van Essentiel.
Ik heb wat schrik om aan de zoektocht te beginnen.Volgens mij zijn de jurken die ik mooi vind, veel te duur ^^Vooral omdat je blijkbaar bij sommige merken moet bijbetalen als je een grotere maat nodig hebt.Ik heb een moeilijke maat, tussen 44-46 wat juist op de grens normale en grotere maten is in bruidkleden :)
Kleedje is ook bij mij een ladybird van bij Couture Ann van ongeveer 1500 euro en onderrok van 109 euro. In oktober afspraak voor lingerie + schoenen + sluier. @ Ines: Voor welk model ben je gegaan? @ Nina: Ik ging oorspronkelijk ook naar Pierre Yves gaan, maar na nogal een bot telefoongesprek om een afspraak vast te leggen heb ik dan toch beslist om naar Couture Ann te gaan. Ontzettend lieve mensen & heel hulpvaardig. In ieder geval, veel succes (en plezier!) met het vinden van je trouwjurk. Groetjes
hey Vicky, model 35014. Op de foto is het wel niet zo duidelijk vind ik.Ik moet ook in oktober gaan voor lingerie. Schoenen heb ik al gekozen. :)Waar trouwen jullie?
Waar halen jullie die lingerie? In de bruidswinkel zelf?
Ik ga die daar toch kopen. Alles is dezelfde winkel; gemakkelijk :)
Hier een bruidsjurk van Pronovias gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot.Echt zalig om daar te gaan shoppen.De winkel was voor mij alleen op dat moment!Mijn kleed kost inclusief retouches 1765 euro
Bruidsjurk gekocht bij Youniek in Turnhout. Geen merk en einde stock dus kostprijs 500 euro. Retouches een 50 euro nog extra. Zeker een aanrader, veel mogelijkheden ook voor grotere maten, prijzen onder 1000 euro.groetjes