Terug naar overzicht
Wij hebben honing voorzien voor onze gasten van een lokale imker. Al ons drukwerk komt van een grafisch ontwerper dus die heeft ook stickers ontworpen voor op de honing te kleven (Honey, we're meant to BEE) en onze trouwdag en datum. Voor 160 potjes honing betaalde ik maar 300euro, en de stickers en ontwerpkosten bij komt misschien op 400€
wij voorzien halve liter water met eigen etiketjes. doe-het-zelf- werk. nog geen euro per persoon.
Wij gaan waarschijnlijk mini flesjes cava of prosecco geven. Kosten normaal 3 tot 4 euro per stuk maar als je ze in een grote hoeveelheid koopt kan je ze al aan iets meer dan 2 euro krijgen.Wij geven ze wel per koppel, niet per persoon.Totaalprijs nog geen € 200,00.
Ik had een snoepbuffet gedaan. De mensen kregen een doorschijnend wit tasje met twee trouwringen eraan en de twee gelukspoppetje een bruid en bruidegom. Ze mochten dit zelf vullen. Ik had lekstokken met onze naam erop en datum, doopsuiker met onze naam erop en spek met naam. Dan verpakte pepermunten met erop mr and mrs en ook zo snoep. En pepermunten met het opschrift leuk dat je erbij was en suiker hartjes met allerlei opschriften. Dan plastic snoepjes gevuld met smarties e kleine tasjes. Dit stond iedereen enorm aan en ze vonden het heel mooi gedaan en waren er heel blij mee. Een tafel vol snoeppotten. Njammie
Wij gaven een doosje met daarin 2 macarons: de macarons in onze huwelijkskleuren alsook het lettertype en lint volledig afgestemd op de rest van de trouw. Ongeveer 3€ per bedankje (gaven dit per koppel)
Ik zou daar persoonlijk niet te veel geld aan uitgeven.Mensen letten daar eigenlijk niet zo op. Ik ben al naar trouwfeesten geweest waar er geen bedankjes zijn en eerlijk gezegd heeft niemand dat gemist.Wij geven ook iets zelfgemaakt (klein flesje water met daaraan 2 dafalgans op een kaartje met daarop: "bedankt dat je erbij was, Neem dit nu in en jij bedankt ons morgen")Heeft denk ik nog geen euro per stuk gekost...Groetjes!
Wij hebben mini-champagneflesjes in plexi gekocht en gaan deze vullen met snoephartjes om hen 'hartelijk' te bedankten.Kwam voor 144 flesjes uit op een 90 euro, nu enkel nog snoepjes en een strikje voorziengroetjes
Ik heb het idee om chocoladeletters in ons initialen te maken en een hartje, aangezien we zelf ook chocoladefans zijn! Weet iemand waar je dit goedkoop kan bestellen of waar je mallen van dezelfde letter kan kopen om dit zelf te maken? Ik vind deze mallen soms nogal duur..
Ik Let wel op als ik op een trouw ga naar het bedankje. Hier word ook over gepraat. Bij mij vonden ze het allemaal super. Heeft me wel veel geld gekost dat geef ik eerlijk toe maar ik vind bedankjes belangrijk. Het was een tasje per koppel die ze naar hartelust mochten vullen. En moest ik het opnieuw doen zou juist het zelfde doen.
Wat een leuke ideeën allemaal!Die honing is heel leuk maar precies ook wel prijzig :o Denk niet dat we daar zoveel aan willen uitgeven.Het snoepbuffet lijkt mij wel iets dat bij ons publiek ook heel erg zou aanslaan ^^
Geloof me sophie ons snoepbuffet was echt top. Het idee dat ze zelf hun tasje mochten vullen. Het is niet goedkoop natuurlijk maar het heeft wel iets. En zeker omdat heel veel snoep gepersonaliseerde was. Dat vonden ze top. Heb er heel veel postieve reacties op gehad. Zelfs een collega die vandaag weende omdat het super goed gedaan was ons trouw. Alles zat mooi ineen en ik heb er mijn werk ingestoken. Ik heb echt alleen maar positieve reacties gekregen en ze zeiden dat ze nog nooit naar zo een tof huwelijk zijn geweest. De ambiance zat erin de foto's waren prachtig het eten was heerlijk en de zelfgemaakte photobooth met wegwerpcamera's hebben zijn nut gedaan. Iedereen praat hier nog over over onze trouw Hoe goed en mooi het was en dat was de bedoeling van alles. Wij zijn super blij met al deze leuke gemeende reacties.
Hele leuke dingen hebben jullie gedaan!Voorzien jullie dat per persoon of per koppel en als het per koppel is, hoe hebben jullie dat duidelijk gemaakt?
Een snoepbuffet hoeft niet duur te zijn, een transparant zakje met de namen van het bruidspaar erop( als je dat met stickers doet is het echt goed te doen) en dan allemaal potten met schepsnoep erbij, lekker zelf vullen, als een kind in een snoepwinkel!