Terug naar overzicht
St Germain is het van het in bediening, eten, ....Echt zeer goed!Met de andere heb ik geen ervaring :)Groetjes
Hof ter Heulebeke ligt beetje buiten actieterrein, maar de INFINITY.be DJ's doen vaak opdrachten in Salons Saint Germain. De zaak wordt ondertussen uitgebaat door de volgende generatie (Tim & Eline). Onthaal en professionaliteit is er top. Er zijn goeie teams en vooral de coördinatie is vlot. Zeer belangrijk als je op tijd je dansfeest wil starten. Saint Germain is gekend voor hun uitgebreide bufetten, ook op zondag zeer succesvolle brunches. Misschien eens gaan eten? Op 19 september is er ook diner & dans avond. Maar misschien is wachten wel risico nemen.
Bij Salons Saint-Germain ben je héél zeker van topkwaliteit... tot in de puntjes afgewerkt...Greetz,Christ
Bij Salons Saint-Germain ben je héél zeker van topkwaliteit... tot in de puntjes afgewerkt...
Greetz,
Christ
Bedankt voor de reacties.Wij hebben zeker en vast een heel goed gevoel bij salons st Germain.En jullie bevestigen dat.Het enige wat we ons een beetje afvragen is 40 minuten niet te ver rijden is voor onze gasten. Dat is onze enige twijfel.@infinity.be We hebben reeds een optie op de zaal genomen. Ik lees dat jullie daar al veel opdrachten hebben gedaan en dus de zaal een beetje kennen? Toevallig nog vrij op 9/07/2016?GroetjesNele
Wij hadden ook erg getwijfeld voor hof ter heulebeke. Maar we hebben niet gedurfd want we kenden het ook niet. Anders wel een hele mooie zaal.groetjes
Wij hadden ook erg getwijfeld voor hof ter heulebeke. Maar we hebben niet gedurfd want we kenden het ook niet. Anders wel een hele mooie zaal.
groetjes
Als dj kom ik niet graag in hof ter heulebeke, de gasten zitten veel te ver van de dansvloer, persoonlijk zou ik voor Saint-Germain kiezen, hele goede huis dj (peter-infinity) heel lekker eten, vriendelijke uitbaters en personeel.