Terug naar overzicht
Hallo,
Wij twijfelen om onze uitnodiging bij een drukker te ontwerpen, of online bestellen. Bij de drukker kun je voorbeelden zien(kwaliteit), en wanneer je niet tevreden bent, of er een staat een fout in kun je daar gaan aankloppen. Heeft iemand ervaring bij het online bestellen van huwelijks uitnodigingen?Bij welke site dan?
Groetjes
Wij gaan met ons eigen ontwerp (en papier) naar een drukker gaan, enveloppen online bestellen en het extraatje om eraan te hangen. Alle kosten opgeteld komen wij op een stukprijs van 1,06 euro. Ik heb online nog geen enkele uitnodiging gevonden aan deze prijs...
Sofie,Hebben jullie het papier online gekocht?Hoe heb je uw eigen ontwerp gemaakt? Via een site of zelf crea geweest?grts
Sofie,
Hebben jullie het papier online gekocht?Hoe heb je uw eigen ontwerp gemaakt? Via een site of zelf crea geweest?
grts
De onze kwamen van vistaprint.wij waren heel tevreden
Wij hebben de onze laten maken bij lacarteinternet.be, zeer tevreden en snelle service!
Wij moeten ze nog effectief drukken maar ik heb wel alles al opgezocht en berekend. Wij zouden ons papier bij AVA halen. Ik heb ons ontwerp zelf crea gemaakt op basis van gevonden kaartjes. Wij hebben wel maar een enkele kaart wat het ontwerpen natuurlijk wel een pak eenvoudiger maakt... Maar als je wat creatief bent is inderdaad Vistaprint een goede optie denk ik...
Zwart-op-wit wit zou ook een goede website zijn om uitnodigingen te drukken...
Wij hadden onze uitnodigingen via OptimalPrint. Heel tevreden van.
Wij gaan ze misschien bij carddreams bestellen. Je kan er goedkoop zelf maken of enkelzijdige bestellen onder 1 euro/stuk (vanaf 100 stuks). Ik vind het ook handig dat je eerst een proefdruk kan vragen om de kwaliteit te checken.
Via www.tadaaz.be kun je proefontwerpen bestellen.Ik was zeer tevreden van hun service!
Heb nu ook enkele modellen gevraagd op Internetsites en bevalt me heel erg.
Wij heben het besteld bij www.planet-cards.nl - de save the date in ieder geval, waarschijnlijk doen we onze echte trouwkaarten daar ook. Het was snel en ze zijn heel mooi.