Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Wij hebben in maart een contract ondertekend om met de Vliegende Pastoors samen te werken betreffende onze ceremonie. Ik heb hen ondertussen al enkele malen gebeld en gemaild, omdat ik toch eens zou willen samenzitten om alles te bespreken, maar ik krijg hierop geen enkele reactie. Ik begin me toch stilaan zorgen te maken aangezien we in oktober trouwen. Wie van jullie heeft al met hen samengewerkt? En wat zijn jullie ervaringen? Ik zit hier toch mee verveeld en heb al schrik dat ik lastminute nog een alternatief zal moeten zoeken...
Vriendelijke groet
Katrijn
Hebben jullie al muziek? Wij hebben al alternatieve vieringen verzorgd en dat was telkens heel leuk. White Coffee : website : www.white-coffee.be Gospels, traditionals, kippenvelmomenten en ambiance...Je mag me ook bellen : Frieda 0486/102293En maak je niet teveel zorgen, die mensen zijn heel professioneel, je zal wel van hen horen zodat alles in orde komt.Groetjes, Frieda
Dat is wel heel vervelend natuurlijk? Als je nu al het gevoel hebt dat je er niet op kan rekenen....Ik heb al eens gehoord van een vriendin dat ze niet zo goed voorbereidt waren, zij heeft ze al eens bezig gezien...Heb je geen adres?Kan je niet eens langsgaan?
Wij hebben ook een contract met hen getekend en eigenlijk overal positieve ervaringen gelezen. Nu ben ik ook wel benieuwd. Heb je hen ondertussen al aan de lijn gehad?
Alles is uiteindelijk in orde gekomen! Ik heb ondertussen eens samengezeten met hun.Ze hadden het blijkbaar heel erg druk...GroetjesKatrijn
Alles is uiteindelijk in orde gekomen! Ik heb ondertussen eens samengezeten met hun.Ze hadden het blijkbaar heel erg druk...
Groetjes