Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels

24-8-2015 10:11:49
Hey iedereen,

Een vraag voor de bruidjes die de zoektocht naar DE jurk al achter de rug hebben.
Is het te doen om 2 winkels op 1 dag te doen (bijv. om 10u en 14u)?
Recente ervaringen met winkels in Antwerpen (JPC, La Tiara, Le Chapeau,...)?

Thx

Grtjs

Anke
23-4-2016
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2229

Wendy
29-4-2016
 Meld misbruik24-8-2015 11:08:01

Ik heb persoonlijk ervoor gekozen om geen 2 winkels op 1 dag te doen.

Uiteindelijk heb ik bij de tweede winkel mijn jurk gevonden. Dit was bij JPC en ik ben hier persoonlijk heel tevreden van, ze namen echt hun tijd om naar mij te luisteren . De jurken waren ook groot genoeg, maw ik moest mij niet in een maatje 36 wringen.

En vooral ze waren niet opdringerig zoals in de eerste winkel, daar kreeg ik te horen dat ik zeker niks mooier ging vinden.

Lisbet
19-9-2015
 Meld misbruik24-8-2015 13:44:56

Ik heb er één 's morgens gedaan om 10 uur, dan gaan eten met iedereen die mee was en om 15 uur nog een winkel gedaan (moest wel bijna een uur rijden naar de tweede winkel). 10 en 14 uur zijn dus zeker te doen!

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik24-8-2015 16:24:54

Ik heb er zelf ook voor gekozen om maar 1 winkel op een dag te doen. Ik heb mijn kleed dan ook in de 1e winkel al gevonden dus ik moest niet meer op zoek gaan naar een andere winkel :-)
Ik heb zelf geen ervaring met de winkels dat je vernoemt in je bericht.

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik24-8-2015 21:53:10

Ikzelf heb ik ook maar 1 winkel gedaan ;-)
Van 10 uur tot 13u15 en ook meteen mijn jurk gekocht!

ann
21-5-2016
 Meld misbruik24-8-2015 22:36:33

1 winkel per dag!! Ik ben helemaal niet tevreden over JPC! Maar uiteraard is dat zeer persoonlijk en zijn er wel veel mensen tevreden over. Maar ikzelf zou niemand aanbevelen om daar naartoe te gaan… Ben wel zeer tevreden over le chapeau!! Succes alvast!!

Anke
23-4-2016
 Meld misbruik25-8-2015 8:21:56

Bedankt voor de reacties iedereen.
Is toch altijd moeilijk om zoiets in te schatten é. En ik zit nog met het probleem dat ik al een beetje te laat ben (volgens de winkels).
Daarom dat ik er graag 2 op 1 dag zou willen doen

@ Wendy: welke winkel was de eerste dan?

@ Ann: mag ik vragen waarom je niet tevreden bent over JPC?

Grtjs

Wendy
29-4-2016
 Meld misbruik25-8-2015 9:38:57

De eerste winkel was Moderna.

nina
19-9-2015
 Meld misbruik25-8-2015 13:21:40

Ik zou ook niet te veel winkels doen want omdenduur heb je totaal geen overzicht meer, ik had een vriendin die zeker 50 kleedjes gepast had en op het einde echt geen idee meer had van wat mooi was en wat niet, zij was echt de kluts kwijt :) ik heb daarentegen 2 winkels gedaan (misschien met een week ertussen) en misschien 10 kleedjes gepast en het juiste gevonden maar dat is ook afhankelijk van persoon tot persoon hé! succes alvast!

Karin
10-10-2015
 Meld misbruik25-8-2015 13:24:47

Zou bij mij ook niet gelukt zijn om 2 winkels op 1 dag te doen denk ik. Je bent toch snel wat uurtjes kwijt en op het einde ook echt wel een overload aan opties! Wel vermoeiend:) Ik heb 2 winkels gedaan en heb mijn kleed gevonden bij Chapeau in Antwerpen, enorm tevreden van! Zowel over hun aanpak van het kiezen als de eerset fitting, over 2 weken mag ik mijn kleed gaan afhalen.

Groetjes,

Anke
23-4-2016
 Meld misbruik26-8-2015 8:21:18

Amai, jullie doen me schrikken!
Bij mij spraken ze aan de telefoon over 1u30, 2u te rekenen. Jullie spreken over uren...
Ik zal wel zien hoe het loopt zeker

Thx voor de tips meiden!

Grtjs

Winnie
5-9-2015
 Meld misbruik27-8-2015 13:03:28

Hoi Anke,

Mijn kleed heb ik gekozen bij Jagré te Deurne. Heel vriendelijk personeel en behulpzaam. Veel keuze!

Grtjs

Tiene
25-6-2016
 Meld misbruik11-9-2015 23:20:12

Ik heb mijn jurk vandaag bij JPC gevonden, het heeft in totaal zo'n 3 uur geduurd.
Van mij niks dan lof hoor, heb zo veel kunnen passen tot ik zeker was van mijn keuze en ze denken heel hard mee!
Ook nog een bon van €100 gekregen voor suitekledij, een dikke korting op mijn jurk en een glaasje bubbels! Heel fijne sfeer, geen drukte.

Anke
23-4-2016
 Meld misbruik14-9-2015 13:34:20

@ Tiene: Superfijn om te horen!
Ik heb de 26ste sept een afspraak bij JPC, ben echt benieuwd.

Grtjs Anke

Anke
23-4-2016
 Meld misbruik8-10-2015 12:24:55

Hey iedereen,

Ik heb vorig weekend mijn kleedje gevonden in Maxim's Couture Aarschot .
Heel tevreden van deze winkel, verkoopsters, hulp,... Een echte aanrader!
Was daarvoor nog naar La Tiara (heel tevreden van), JPC (totaal niet tevreden van) en Maxim's Couture Mechelen (outlet) geweest.

Bedankt voor alle tips.

Grtjs Anke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info